Beantwoord

Spotify deactiveren

  • 30 April 2020
  • 1 reactie
  • 240 keer bekeken

Dag,

Ik zal er wel over heen kijken, maar na meerdere rondes door alle opties in mijnKPN is het me nog steeds niet gelukt om mijn Spotify premium via jullie te deactiveren. Zouden jullie dit voor mij kunnen regelen? Alvast bedankt!

 

 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 6 May 2020, 16:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @jkroon, welkom op het forum! Sorry voor de late reactie. Als je Spotify als losse optie hebt, bij mobiel of vast, dan is dit via de MijnKPN te verwijderen (of toe te voegen). Wij geven dit vervolgens door aan Spotify die ervoor zorgt dat je Premium account weer terugvalt naar een Free account. Dit duurt maximaal 1 maand.

Heb je echter nog een oude stijl Alles-in-1 Standaard of Premium vast abonnement, dan zit Spotify daar bij inbegrepen. In dat geval is het niet mogelijk om Spotify in z'n geheel te verwijderen. Als je dan echter wel je huidige account weer teruggezet wilt hebben van Premium naar Free. Bijvoorbeeld omdat je een ander account Premium wilt maken, of omdat je over wilt gaan naar Family, dan kunnen wij dit doen. Wel krijg je dan weer een nieuwe activatiecode thuisgestuurd waarmee je dan, als je wilt, een ander account weer Premium kunt maken.

Als je dit laatste graag zou willen, of als je niet zeker weet hoe het nou zit met jouw Spotify, vul dan je forumprofiel in en laat even weten als je dat gedaan hebt. Dan kijk ik het na en kan ontkoppelen als je dat wilt.