Vraag

Spotify entertainmentkorting mist op factuur

  • 2 February 2021
  • 8 reacties
  • 34 keer bekeken

Goedemorgen,

Op 13 oktober j.l. heb ik bij de KPN winkel een contract voor mobiele telefoon en aanvraag Sportify gedaan. Het voorstel wat gedaan is: een telefoon abonnement voor 15 euro per maand a 24 maanden. Hierin was een Husselkorting van 2,50 pmnd en een vaste korting van 7,50 pmnd meegerekend.
Ook zou de Sportify een korting van 5 euro pmnd geven ivm met het 3 in 1/ Hussel pakket.
Tot mijn verbazing krijg ik nog steeds een mobiele rekening van 17,50 pmnd en een Sportify kosten van 9,99.

Waardoor komt het dat de geboden kortingen niet worden door berekend? Ik voel mij misleid.

Mijn klantnummer staat in mijn inlog gegevens

Graag hoor ik van u.

Vriendelijke groeten,


Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid + topic verplaatst naar juiste board


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

ik hoop dat dit privé niet en dat niet heel Nederland hier op reageert

 

Hoe kom ik wel persoonlijk met een medewerker in contact?

ik hoop dat dit privé niet en dat niet heel Nederland hier op reageert

 

Hallo @Annemieke1 , je klantnummer kun je beter even weghalen.

 

Hallo @Annemieke1 , vul in het privédeel van je profiel je postcode/huisnummer/mobiele nummer en klantnummer in, dan komt een moderator er op terug.

Succes.

 

Beste KPN, jullie hebben mijn gegevens…. neem jullie contact met mij op?

\

Dag JanD, ik heb al mijn gegevens daar al staan.

En hoe haal ik mijn klantnummer weg uit dit forum?

Waar is dit forum voor bedoeld, voor klanten om onderling te chatten?

Hallo @Annemieke1 , ik zie dat het klantnummer al weg is.

Het forum is bedoeld om vragen te stellen over je KPN-abo, mobiel of thuis en de administratieve en technische kant daarvan.

Mede-forumleden helpen elkaar dan met advies om tot een oplossing te komen.

Het KPN Moderatieteam leest alles en zorgt ervoor dat alles ordelijk en volgens de huisregels verloopt en grijpt waar nodig in of geeft (aanvullend) antwoord als de forumleden er niet uitkomen.

Een moderator komt dus nog op je vraag terug, wacht zijn/haar reactie af. Kan even duren, want het is druk en alles wordt afgewerkt op volgorde van binnenkomst (FiFo)

Succes.

 

Reputatie 7
Badge +10

Goedemiddag @Annemieke1, welkom hier op het forum! :blush:

Ik vind je klantnummer nergens terug dus kan niet controleren of dit inmiddels al is opgelost. Het klinkt alsof de entertainmentkorting nog niet geactiveerd is namelijk! Ik adviseer je om hier even telefonisch contact over op te nemen zodat mijn collega dit meteen voor jou kan oppakken. Je kunt ons elke dag tussen 8.00 - 22.00 uur bereiken op het nummer 0800 0402 (gratis).