Beantwoord

Spotify Family gezinsleden koppelen

  • 28 April 2020
  • 9 reacties
  • 480 keer bekeken

Ik had eerst spotify free, toen later na mijn verhuizing spotify family, maar mijn gezinsleden uitnodigen lukt niet, hoe doe ik dat ?

 

icon

Beste antwoord door Chrizziey 28 April 2020, 15:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Alexandrina,
Door op Spotify.com in te loggen met je gegevens en daar links te kiezen voor Family kun je gezinsleden uitnodigen. Wat lukt er dan precies niet?

Nee , ik betaal er al een paar maanden voor via kpn, maar ik wil gezinsleden koppelen, ik ga niet nog 1 abonnement afsluiten

 

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Alexandrina,

Ik bedoelde met mijn reactie aan te geven dat je op die manier door in te loggen in je account gezinsleden dient toe te voegen. Je gaat daar geen dubbel abonnement mee aan o.i.d.
KPN gaat alleen maar over de facturatie, niet over het beheer van de accounts.

Zie hier voor de handleiding

Telkens als ik inlog kom ik in mijn Free account en niet in mijn premium account

 

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Alexandrina,
Heb je family via KPN? Dan heb je een activatiecode gekregen, die moet eerst verzilverd worden op kpn.com/activeerspotify en gekoppeld te worden aan jouw account.  Daarna veranderd Free naar Family en kun je mensen uitnodigen. 

 

Admin: Voor meer informatie over een uitnodiging versturen en accepteren kan je terecht in dit topic.

Thanks ! dat had ik nodig ! ik heb t geprobeerd maar de activatiecode doet t niet-dat heb ik ook weer!alles gaat mis-k hang nu in de wacht bij kpn klantenservice-anyway bedankt!

 

Reputatie 3
Badge +4

Hi @Alexandrina, welkom op het Forum! Fijn om te zien dat je met ChrisWissink in ieder geval al een eind gekomen bent. Is het allemaal gelukt verder met mijn telefonische collega's? Laat het ook gerust weten wanneer nog niet alles is zoals het hoort, dan kijk ik graag met je mee.

Ja het is gelukt, nu alleen nog geld terug vragen van 4 maanden ongebruikte dubbele account!

Bedankt ! Groetjes !

Reputatie 1

Ja het is gelukt, nu alleen nog geld terug vragen van 4 maanden ongebruikte dubbele account!

Bedankt ! Groetjes !

en wat heb je nou gedaan dat t was gelukt 

gr chantal