spotify free premium uitzetten

  • 25 April 2020
  • 15 reacties
  • 485 keer bekeken

Hallo, 

 

Ik wil mijn Spotify free premium van KPN stop zetten omdat we Spotify family krijgen. Hoe krijg ik dat voor elkaar? 

 

Groet Harmen.


15 reacties

Reputatie 7
Badge +16

 Hallo @Harmenkraass,

Dit is te regelen in MijnKPN, als bij Producten → Opties wijzigen kiest zul je onder internet de optie '’Spotify Premium'’ vinden. Deze kun je dan uitvinken.  Let op! Het kan een maand duren voordat je ook daadwerkelijk wordt omgezet naar Free en dan pas family kunt activeren. 
 

Ik alleen mobiel geen internet. Ik heb altijd mijn Spotify premium kunnen houden.

Ik zie wel het kopje Spotify premium staan maar daar kan ik nix mee.

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Harmenkraass

Oeps foutje van mij, dan dien je het te doen via MijnKPN of de MijnKPN App via Producten → Mobiel → Uw Extra Opties → Extra opties wijzigen of toevoegen → KPN Spotify Premium → Geen Spotify Premium aanklikken.

Die kan ik niet openen of aantikken.

Reputatie 7
Badge +16

@Harmenkraass Gek, maar dat betekend dan ook dat er geen eens een Premium abonnement loopt via KPN.  Wat staat er in je account op Spotify.com? Daar kan staan '”Free, Premium of facturatie via KPN'’.

Dit heb ik kunnen vinden....

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Harmenkraass,
Wat vreemd dan, je geeft aan dat je alleen mobiel afneemt van KPN. Neem je de vaste diensten misschien af via Telfort of XS4ALL? 

Ja we hebben tv van Telfort.

Reputatie 7
Badge +16

Ja we hebben tv van Telfort.

@Harmenkraass 
Kun je is in jouw persoonlijke omgeving van Telfort kijken of je Spotify Premium misschien via Telfort hebt lopen? 
Want dat idee begin ik inmiddels te krijgen.  Ik heb verder geen idee waar dit staat, aangezien dit forum van KPN is en Telfort een eigen forum heeft. 

Oké, ga ik dat proberen. :thumbsup_tone1:

Reputatie 7
Badge +16

Ik hoor graag van je @Harmenkraass :). Ik heb wel een stappenplan gevonden voor Telfort, misschien helpt dat nog in de zoektocht :
 

  1. Log in op Mijn Telfort.
  2. Klik op Abonnement.
  3. Klik op Abonnement wijzigen.
  4. Verwijder het vinkje bij Spotify Premium.
  5. Rechts in beeld zie je je nieuwe maandbedrag. Klik op Volgende.
  6. Plaats een vinkje als je akkoord bent en klik op Plaats bestelling.

Omdat we met vanmorgen kpn hussel hebben aangevraagd kunnen we het abonnement niet aanpassen. :thinking: kan ook nergens het kopje Spotify vinden.

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Harmenkraass,

Als je een overstap naar hussel hebt aangevraagd dan wordt je profiel tijdelijk geblokkeerd voor nieuwe wijzigingen totdat je overstap is afgerond. Je dient nu 14 dagen te wachten tot de order naar hussel is afgerond en daarna heb je weer de mogelijkheid om Spotify uit te zetten.

Maar je stapt dus nu over van Telfort naar KPN? Want dat lijkt nu het geval te zijn als ik het zo lees?

Ah oké, dan wat ik dat even af. Bedankt voor het helpen! :thumbsup_tone2:

Reputatie 7
Badge +13

@Harmenkraass Ik zie dat je al van uitstekend advies bent voorzien. Je stapt dus over van Telfort naar KPN met jouw vaste diensten? Plaats dan gerust nog even een bericht en dan help ik je  verder!

Reageer