Vraag

spotify offline niet te gebruiken

  • 30 March 2021
  • 5 reacties
  • 148 keer bekeken

Ik maak dankbaar gebruik van Spotify Premium, gratis bij een full service contract met KPN. Mijn eigen playlists heb ik gedownload op mijn mobiele telefoon. Toch vraagt Spotify om verbinding met het internet en wordt mijn maand tegoed snel opgeslurpt. Vraag is: Hoe kan dat?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Toby, welkom hier. 

Dat is vreemd. Heb je wel genoeg ruimte op je telefoon? En zie je ook de groene pijltjes naast de nummers die aangeven dat de nummers gedownload zijn? 

Een andere optie is om Spotify op offline te zetten onder instellingen > afspelen. 

Ik ga het proberen.

Reputatie 7
Badge +24

Ik ben benieuwd. :)

Het blijkt dat Spotify de gedownloade lijsten wél afspeelt zonder WiFi en zonder dataroaming, ik snap alleen niet wat er met mijn tegoed gebeurt. Ik kreeg binnen 2 dagen KPN bericht 50% gebruikt en 75% gebruikt. Dat gaat dan ineens wel érg snel….Het lijkt mij niet handig om op vakantie om die reden de dataroaming uit te schakelen.  

Reputatie 7
Badge +24

Kijk dan even welke apps dit daadwerkelijk verbruiken, dut kun je bij instellingen vinden afhankelijk van je toestel. Als het toch Spotify lijkt te zijn adviseer ik je om daar een topic over te beginnen, ik heb het in ieder geval niet verklaren.