Vraag

spotify omzetten naar family account

  • 15 September 2020
  • 5 reacties
  • 66 keer bekeken

Kunt u mij stap voor stap uitleggen hoe ik mijn kpn sotify premium account kan omzetten in een family account?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

 

Peter Baden


5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Welk abonnement heeft u nu? Staat op je factuur, 2de blad.

Reputatie 7
Badge +10

Zie deze pagina (wel even naar beneden scrollen):

https://www.kpn.com/spotify.htm

 

Daar staat letterlijk wat je moet doen om van premium naar family te gaan. Let wel op dat je dan in sommige gevallen van KPN abonnement moet veranderen en dat kan in totaal nadeliger zijn.

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @pbaden en welkom op het KPN forum :)

 

Ik zie dat @Ward_ je al op weg probeert te helpen en hopelijk heb je iets gehad aan de link uit zijn bericht. Wat @Nick83 vraagt is ook van belang; Spotify Family bieden we alleen maar aan bij bepaalde abonnementen. Bij oudere type abonnementen is het niet mogelijk om Spotify Family te nemen, het is alleen mogelijk wanneer je KPN Hussel hebt (Internet & TV). Mocht je nog verdere of aanvullende vragen hebben, laat het ons dan vooral weten!

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @pbaden , ik heb niks meer van je gehoord maar was benieuwd of je nog iets hebt gehad aan de informatie die hier is gegeven. Mocht je mijn hulp nog nodig hebben dan hoor ik dat graag van je!

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @pbaden , ik heb niks meer van je mogen vernemen en ga het topic daarom sluiten! Mocht ik toch nog ergens iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik het graag van je :)

Reageer