Beantwoord

Spotify overzetten naar nieuwe computer

  • 2 March 2021
  • 2 reacties
  • 207 keer bekeken

Ik had spotify in mijn premium op mijn oude computer. Die is stuk en vervangen. Nu wil ik die premium naar de nieuwe computer zetten maar ik heb geen aktivatie code want die zit op mijn oude computer in een bestand wat niet meer te lezen valt. Hoie krijg ik nu een aktivatie kode? 

Op de site staat aktivatiecode kwijt en nieuwe aanvragen maar als ik dan mijn email invoer waar ik de faktuur ontvang zegt hij email adres onjuist. HELP


*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 7 March 2021, 17:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @jnijhuis, je kunt Spotify niet op je nieuwe computer zetten en inloggen met je (premium) account?

Reputatie 7
Badge +16

Welkom @jnijhuis en bedankt voor je bericht! Is het inmiddels gelukt om Spotify Premium te installeren op je nieuwe computer?

Toevoeging op het antwoord van @Anneke-Anna:

Uit de veelgestelde vragen over Spotify Premium en Family:
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Het lukt niet om een gebruikersnaam of wachtwoord van Spotify op te vragen?
Dan kun je via onze klantenservice het Spotify account resetten: vanuit de klantenservice ontvang je dan een activatiecode en kies je zelf een nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord. 
Onze klantenservice is als volgt bereikbaar:

  • Telefonisch via 0800 0402: 7 dagen per week bereikbaar, tussen 8 en 22 uur.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.