Beantwoord

Spotify Premium inbegrepen?

  • 9 May 2019
  • 3 reacties
  • 1348 keer bekeken

hoi
ik heb 1 x een abbonement op mijn tv
3 x mobiel abbonement
ik dacht dat dan de spotify gratis was maar ik betaal er al een hele tyd voor
hoe kan dat kan dit alsnog gratis
icon

Beste antwoord door Susan_ 10 May 2019, 11:55

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
@anne-marie1, vroeger was Spotify inbegrepen bij bepaalde thuisabonnementen (Alles in 1 standaard en Alles in 1 premium) en oude mobiele abonnementen. Sinds een jaar of twee bestaan dat soort abonnementen niet meer en betaal je gewoon extra voor Spotify als je dat wilt gebruiken. Het maakt ook niet uit hoeveel abonnementen je hebt.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @anne-marie1, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het is inderdaad afhankelijk van het Internet en TV pakket wat je afneemt. Is dit Alles-in-1 Standaard of Premium, heb je grote kans dat hier Spotify Premium bij inbegrepen zit. Heb je een nieuwer abonnement of Instap, dan zit het er niet bij. Dit kunnen we natuurlijk evne controleren!

De voordelen die je krijgt bij meerdere mobiele abonnement en een Internet en/of TV pakket zijn KPN Compleet voordelen. Hier staat Spotify Premium los van, het is er geen onderdeel van.

Kan je niet terugvinden of je er nou recht op hebt of niet, dan help ik je graag verder. Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Geef even een seintje wanneer dat gelukt is.
Reputatie 7
Badge +21
@anne-marie1, ik heb helaas nog geen reactie gezien. Kan je aangeven of je jouw antwoord hebt gevonden, of dat ik hier nog bij kan helpen?

Reageer