Beantwoord

Spotify Premium naar Family

  • 15 September 2020
  • 4 reacties
  • 188 keer bekeken

beste,

ik heb mijn Kpn alles in een abb. verlengt en tevens mijn spotify premium naar family via jullie omgezet. nu zou die omzetting naar family 14 sept al moeten zijn gebeurt, maar ik krijg het maar niet voorelkaar,… doe ik iets verkeerd?

alvast bedankt,

icon

Beste antwoord door Chrizziey 15 September 2020, 16:53

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Brian van Zanten,

De pakketwissel gaat vaak direct in. Echter moet er eerst een omzetting van je Spotify account plaatsvinden, dit kan maximaal een maand duren. Je merkt dat omzetting gereed is op het moment dat je Spotify Free (met reclames) krijgt. Vanaf dan kan je opnieuw via kpn.com/activeerspotify de dienst family activeren. Als het goed is moet het daarna mogelijk zijn om familieleden toe te voegen. 

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Brian van Zanten. Van harte welkom hier. Ik zie dat @ChrisWissink je al van een zeer volledig antwoord heeft voorzien. :thumbsup_tone2: Als ik de status van je Spotify abonnement via KPN nu bekijk, dan lees ik dat je het ‘Spotify Premium for Family’ abonnement hebt gekoppeld aan je gebruikersnaam. Wat zie je nu staan als je inlogt in je Spotify account via spotify.com/nl/login? 

Dag Natasja, dank voor je reactie. 
Het probleem is gelukkig al opgelost! 
Alles werkt naar tevredenheid! 

Reputatie 6
Badge +9

Goed om te lezen dat het is opgelost, @Brian van Zanten. Mocht je (in de toekomst) toch ergens hulp bij nodig hebben, dan weet je ons te vinden.

Reageer