Beantwoord

Spotify Premium naar Free gezet

  • 15 September 2020
  • 2 reacties
  • 58 keer bekeken

Eerst kreeg ik Spotify via XS4ALL,  op een of andere manier heb ik nu in een keer Free , Zou wel weer graag Premium willen dat zat altijd bij mij abonnement in .Zou U voor mij kunnen kijken hoe dat zit M.V.G.

***

 

Admin: gegevens verwijderd en opgeslagen in je profiel

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 15 September 2020, 09:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Bent u nu klant bij KPN? Welk abonnement heeft u?

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Riogrande, welkom! Voor zover ik kan zien, bent u voor wat betreft de vaste diensten nog steeds klant van XS4ALL. Zij zijn echt nog een eigen onderneming en hebben ook nog een eigen klantenservice. Ik kan uw gegevens dan ook niet inzien helaas. Ik adviseer u om even te bellen met 020 398 76 66. U krijgt dan een collega van XS4ALL aan de lijn. Succes!