Beantwoord

Spotify Premium nieuwe activatiecode

  • 11 May 2020
  • 20 reacties
  • 351 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 9 reacties

Hallo, 

Ik heb spotify Premium in mijn kpn compleet pakket. Ik wil een nieuwe activatie code aanvragen. Met geen van mijn e mail adressen of mobiele nummers kan dat.  Hij geeft tekens dat de invoer niet gevonden is. Is er een andere mogelijkheid?

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 12 May 2020, 11:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

20 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Spotify is geen onderdeel van KPN Compleet. Het was onderdeel van sommige Alles-in-1 abonnementen en het kan afgesloten worden bij een Hussel abonnement. Heeft u een Alles-in-1 abonnement? 

Ik heb idd een alles in één standaard abonnement

Reputatie 7
Badge +24

Ok. U moet denk ik hetzelfde mail adres gebruiken als waar u de facturen op ontvangt. Heeft u dat al geprobeerd?

Heb ik geprobeerd, werkt niet. 

Jou reacties komen aan op dat mailadres dus dat mailadres moet goed zijn.......

Reputatie 7
Badge +24

Jou reacties komen aan op dat mailadres dus dat mailadres moet goed zijn.......

Dat zegt niets. Een account hier op het forum kun je maken met elk mail adres wat je maar wilt volgens mij. Komen de facturen ook op dat mail adres binnen?

De facturen komen op dat mailadres aan.

Reputatie 7
Badge +30

 Beste @TBM, welkom! Ik help je graag aan een nieuwe activatiecode. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan help ik je er verder mee. 

Beste Marcia,

Dank voor je hulp. Ik heb het een en ander aangepast in mijn profiel.

Reputatie 7
Badge +30

Bedankt! Ik zie dat Spotify Premium is verwijderd en mij is niet helemaal duidelijk hoe dit heeft kunnen gebeuren. Ik heb het er weer opgezet en daar heb je als het goed is ook een e-mail over ontvangen. Je krijgt daarnaast binnen 3 uur nog een mail met een activatiecode. Mocht ik daarna nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?

Dag Marcia,

Omdat ik er maar niet doorheen kwam om een activatie code op te vragen heb ik zelf spotify uit mijn pakket gehaald om het er later er in te stoppen zodat ik een activatie code zou ontvangen. Dat was voordat jij met je hulp kwam.... nu heb jij spotify geactiveerd dus dat gaat dan goed. Ik wacht de code af. Ik krijg alleen nu 2 mailtjes met aangepast abonnement. 1 op mijn oude mailadres (zit ik ineens in een hussel pakket voor totaal 59,50€) en 1 op nieuwe mailsdres (alles-in-1 standaard pakket voor totaal 72,00€)?!? Dit is wel een ander topic maar ik heb nu toch contact met je....😀 wat doet ik daarmee?

Reputatie 7
Badge +30

Dag Marcia,

Omdat ik er maar niet doorheen kwam om een activatie code op te vragen heb ik zelf spotify uit mijn pakket gehaald om het er later er in te stoppen zodat ik een activatie code zou ontvangen.

Ah, dat verklaart het haha!

 

Ik krijg alleen nu 2 mailtjes met aangepast abonnement. 1 op mijn oude mailadres (zit ik ineens in een hussel pakket voor totaal 59,50€) en 1 op nieuwe mailsdres (alles-in-1 standaard pakket voor totaal 72,00€)?!? Dit is wel een ander topic maar ik heb nu toch contact met je....😀 wat doet ik daarmee?

Dit is wel heel gek.. Kan je een screenshot plaatsen van die mail over Hussel? Staat daar ook een ander klantnummer in o.i.d.?

 

Marcia?

Reputatie 7
Badge +30

Ja, ik ben er weer! Dit is een gekke mail! Als ik het bestelnummer erbij haal, dan zie ik inderdaad de goede Alles-in-1 standaard a 72 euro. Het is dus verder allemaal in orde nu!

Prima, dsn laat ik het rusten. Spotify is geactiveerd dus dat is gelukt, dank voor de hulp. 👍

Reputatie 7
Badge +24

Als dit maar geen vervolg krijgt...

Reputatie 7
Badge +30

Geen probleem 🙂.

 

Als dit maar geen vervolg krijgt...

Wat voor vervolg?

Reputatie 7
Badge +24

Geen probleem 🙂.

 

Als dit maar geen vervolg krijgt...

Wat voor vervolg?

Ik lees dat @TBM iets over een bestelling van Hussel heeft ontvangen.

Reputatie 7
Badge +30

Het ordernummer van zijn bestelling gaat ook over Alles-in-1 Standaard met Spotify Premium, dus ik ga er echt vanuit dat het in orde is.