Beantwoord

Spotify Premium omzetten naar Spotify Family

  • 13 November 2020
  • 6 reacties
  • 444 keer bekeken

Hallo, ik heb deze vraag ook, ik heb keurig de stappen via MijnKPN gevolgd, maar ik loop vast dat ik geen Family kan kiezen. Ik heb wel de optie om Spotify Premium uit te vinken, maar niet om het aan te passen naar Spotify family. Daarentegen wil ik horen of het consequenties heeft als wij veranderen. alvast bedankt.



*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 18 November 2020, 20:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Aveertje24, welkom! Jij hebt nu Premium en je wilt naar Family? Heb je wellicht nog een oud abonnement? Daar kan je niet kiezen voor Family. In dat geval kan je Family alleen afnemen via Spotify zelf. Je zet dan inderdaad Premium uit. Nadat dit opgezegd is, per de eerste van de maand, duurt het nog maximaal 30 dagen voordat het account daadwerkelijk omgezet is naar Free. Dan kan je je account koppelen aan Family dat je dan dus via Spotify zelf aanvraagt.

Dank je wel voor het antwoord. Ondertussen blijven wij premium houden. Als het toch anders wordt, dan weet ik wat ik te doen heb ;)

Reputatie 1
Badge

Wat zijn de verschillen tussen een oud en nieuw abonnement??

Reputatie 7
Badge +30

Tussen Premium en Family bedoel je, @roosmin? Dat lees je op de website van Spotify. 

als ik mijn premium account uit zet en mijn abonnement wordt omgezet naar free, kan ik spotify family afnemen. Kan ik dan wel mijn playlists meenemen? Of ben ik die kwijt, zodra mijn abonnement omgezet wordt van premium naar free?

Reputatie 7
Badge +30

Ha @AstridZaat, die kan je gewoon meenemen! Je account blijft hetzelfde, die wordt alleen eerst free en dan family. Er verandert niets aan de afspeellijsten e.d.