Beantwoord

Spotify Premium opeens naar free

  • 11 December 2020
  • 14 reacties
  • 1264 keer bekeken

Ik heb via mijn KPN abonnement een Spotify Premium account. Deze is ineens weg als ik Spotify open. Hoe krijg ik mijn Spotify Premium weer terug?

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 12 May 2021, 20:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Hoi, dat heb ik ook! Ik heb gisteren (zaterdag) de klantenservice gebeld. Ze hadden storing in het spotify systeem en konden geen activatiecode voor premium versturen (dan kun je zelf van free naar premium instellen). Ik moet wachten tot maandag..!

heb jij het al opgelost?

Hoi Christie, nee bij mij is het nog niet opgelost. Ik hoop ook snel een activatiecode te ontvangen. Succes !

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @StefanH1994 en @DigiChristie, 

Jullie kunnen beiden een nieuwe activatie code aanvragen via de telefonische klantenservice (0800-0402) of via de chat. De ontvang je dan binnen 3 uur per sms of email, daarna kunnen jullie eenvoudig via deze pagina jullie account weer omzetten naar premium. De storing zou inmiddels opgelost moeten wezen, ik hoop dat het lukt!

Ja, dat is hoe t is gegaan. Ik heb de klantenservice op maandag weer gebeld en toen ben ik met zo’n activatiecode geholpen. Wel 2 dagen geen spotify kunnen luisteren zoals gewend. Maar ja. 

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb spotify premium gratis in mijn pakket van de KPN. Ik kan helaas niet meer inloggen. Ook wordt mijn e-mailadres en/of mobiele telefoonnummer niet geaccepteerd bij het aanvragen van een nieuwe acceptatiecode. Kunt u mij helpen?

Met vriendelijke groet,
Ron Verstappen

Ik kan niet meer op Spotify ook niet met andere wachtwoord had Premium nu niet meer

Exact dezelfde vraag als mijn voorganger! Klantenservice niet bereikbaar (te druk) en activatiecode accepteert mijn juiste gegevens niet. Lastig om vriendelijk te blijven, nagenoeg om de 3 maanden tekortkomingen van KPN! 

  

Ik heb via mijn KPN abonnement een Spotify Premium account. Deze is ineens weg als ik Spotify open. Hoe krijg ik mijn Spotify Premium weer terug?

 

Heb klantenservice gebeld op 0800-0402 krijg ik als antwoordt me premium opzeggen en opnieuw afsluiten rechtstreeks bij spotify lijkt mij nou niet helemaal de bedoeling.

hoor het graag

Reputatie 7
Badge +30

Beste @van Esch, welkom en excuses voor de late reactie! Hoe staat het er nu voor? Is het inmiddels gelukt? Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het dan weten?

Beste Marcia, 

Beter laat dan nooit :grinning: .

Maar nee het is nog steeds niet opgelost, ik heb nog steeds alleen free en kom via de klantenservice van kpn en spotify niet verder blijven me heen en weer sturen.

 

Hoop dat jij wat kan doen.

Reputatie 7
Badge +30

Heel vreemd.. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer en 06-nummer? Laat even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik er naar! 

ik heb het profiel aangevuld, hoop dat je het probleemkan vinden

 

Reputatie 7
Badge +30

Lastig.. Ik zie Spotify Premium inderdaad staan. We zijn recent overgegaan naar een makkelijkere manier van Spotify aanvragen via KPN. Eigenlijk loopt alleen de facturatie via ons. De rest niet. Ik zou je toch willen adviseren om Spotify te beëindigen via MijnKPN en 'm dan opnieuw aan te vragen. Dat kan ook gewoon weer via MijnKPN. Dan zou je de activatiemail moeten krijgen en doorgelinkt worden naar Spotify. Niet optimaal, maar ik ga er vanuit dat het daarmee wel gaat lukken! 

Probleem is ondertussen opgelost, heb contact gehad met de helpdesk van KPN.

 

Mag wel stellen dat ik hier zeer tevreden over was en ben.