Spotify premium opzeggen tijdelijk niet mogelijk

  • 17 September 2020
  • 1 reactie
  • 43 keer bekeken

Reputatie 1

Ik probeer al maanden via MijnKPN mijn spotify abonnement op te zeggen, continue krijg ik het bericht dat dit tijdelijk niet mogelijk is. Nu heb ik eindelijk gedacht contact op te nemen via de klantenservice, krijg ik te horen dat dit niet mogelijk is, zolang er een bestelling loopt. Er is al 3 maanden geleden een afspraak ingepland met KPN voor het aansluiten van glasvezel (op hun verzoek overigens) En daarom kunnen er blijkbaar geen wijzigingen worden doorgevoerd. Belachelijk. Ik betaal dus voor een product wat ik niet wens, maar dus ook niet kan laten wijzigen. En dat al een maand of 4


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Beste @kimmie230878, excuses voor de late reactie! We hebben jouw topic helemaal over het hoofd gezien :-(. Het klopt helemaal wat je zegt: als er een lopende order is, dan kunnen we geen andere wijziging verwerken. Hoe lang duurt het nog voordat glasvezel aangesloten wordt, dan? Het is wel erg vervelend dat je Spotify al zolang niet op kunt zeggen!