Beantwoord

terugbetaling dubbel Spotify abonnement

  • 7 February 2021
  • 1 reactie
  • 93 keer bekeken

Ik kwam er pas achter dat ik de afgelopen 2 jaar voor spotify 9,99 per maand heb betaald via mn KPN abb, Maar ik heb ook 2 jaar lang direct een incasso van Spotify betaald. Dit terwijl ik maar 1 spotify abb actief had. Waarschijnlijk is er 2 jaar geleden wat mis gegaan bij de verlenging van mn abb.

Spotify geeft aan dat er maar 1 abb loopt op mijn emailadres. Ik zoek dus een manier om het abb. geld terugbetaald te krijgen?

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 12 February 2021, 18:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @GHUI! Bedankt voor jouw bericht! Dus je had Spotify Premium via een KPN abonnement en een Spotify Premium abonnement via Spotify zelf, begrijp ik dat zo goed?

Jammer dat je er nu pas achter gekomen bent. Ik begrijp heel goed dat je een manier zoekt om de reeds betaalde abonnementskosten terug te krijgen. Wij gaan uit van eigen verantwoordelijkheid bij het controleren van abonnementen en facturen. Daarom sturen wij bij elke wijziging een bevestiging: zo zijn de gemaakte afspraken voor beide partijen duidelijk. Klopt er iets niet, dan kun je in 99% van de gevallen binnen 14 dagen aan de bel trekken om het te laten corrigeren. We zitten nu ruimschoots buiten de 14 dagen, het is precies om die reden waarom we nu geen teruggave voor deze abonnementskosten kunnen aanbieden.Â