Beantwoord

videolandpakket aanvraag blijft in behandeling

  • 27 August 2020
  • 13 reacties
  • 509 keer bekeken

Ik heb gister via mijn kpn, het videolandpakket besteld echter ik krijg via menu/instellingen de melding dat de aanvraag in behandeling is.De tv ontvanger heb ik ook al opnieuw opgestart.Wat nu te doen? Bvd Caroline

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 2 September 2020, 10:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Caroline78 Welkom op het forum. We zijn ondertussen alweer een aantal dagen verder, speelt het probleem nog? Zo ja, zou je dan voor mij je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken wanneer nodig. 

@Rutger_ Bedankt voor je reactie,

helaas is het nog niet gelukt het pakket toe te voegen.

Ik zal mijn forumprofiel invullen.

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +15

@Caroline78 Bedankt voor het invullen van je forumprofiel. Ik zag inderdaad dat de order voor het Videolandpakket vastgelopen was, Ik heb de order er uit gehaald en de aanvraag opnieuw gedaan. Nu is deze voltooid. Normaal gesproken zou je binnen een half uur Videoland moeten kunnen kijken. Ikzelf adviseer meestal om iets langer te wachten. Mocht je na een uur toch nog niet kunnen kijken dan zou je de tv ontvanger even uit kunnen zetten en weer in kunnen schakelen. Kun je mij laten weten of het is gelukt?

@Rutger_ Pakket is toegevoegd!

Bedankt voor je hulp.

Groet Caroline

Zelfde probleem...Uw aanvraag is in behandeling, dit kan tot 10 minuten duren. Die 10 minuten zijn onderhand meer dan een uur! Heb het kastje ook al uit en weer aangedaan. Helaas helpt dat niet. Wat nu? Wil ik graag nu Videoland kijken, doet ie het niet….waaardeloos.

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@MHMulder8 Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en kijken of je order er op de juiste manier in staat. 

Ik zat zomaar tussen de pakketten van kpn iTV te kijken ik heb helemaal geen oke knop ingedrukt komt er al te staan in behandeling kan tot 10 min duren heb helemaal niks aangemeld ben al blij met mijn andere pakketten

Oei, dat is vervelend. Het zou natuurlijk niet mogen gebeuren en ik heb het probleem niet vaak voorbij horen komen. Vul even u profiel aan zodat medewerkers binnen enkele dagen kunnen reageren.

Ik heb de ontvanger opnieuw geupdated en het probleem is tot nu toe opgelost

Via MijnKPN kunt u ook zien of er iets is geactiveerd. Ik zou het even in de gaten houden .

Hier hetzelfde probleem. Ik was aan het scrollen door de verschillende pakketten en krijg nu continu de melding boven in mijn scherm dat er een aanvraag in behandeling is… ik heb niks besteld… hoe krijg ik de melding van mijn scherm??

Herstart van kastje? Even stroomloos maken.

Reputatie 7
Badge +15

@Angel71 Fijn dat het probleem met het het opnieuw installeren van de tv ontvanger opgelost. Wel erg vreemd dat je deze melding krijgt natuurlijk. @Michiel90 is het probleem bij jou ook opgelost met een herstart van de tv ontvanger of bestaat het probleem nog? Mocht het probleem nog bestaan, zou je dan voor mij je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken wanneer nodig.