Beantwoord

wanneer krijg ik bericht van Seaters

  • 21 August 2021
  • 6 reacties
  • 323 keer bekeken

Ik heb via Seaters kaarten aangevraagd voor de wedstrijd van PSV-Cambuur van vandaag zaterdag 21 augustus. Maar deze staan nog steeds bij de wishlist maar verder hoor en zie ik niets. Kan iemand hier duidelijkheid over geven. Die wedstrijd is al vanavond.

icon

Beste antwoord door Noordzee 21 August 2021, 15:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Kees_z, welkom. 

Wat vervelend dat jij nog geen kaarten hebt ontvangen. Heb jij al wel bevestiging gehad dat de kaarten voor jouw gereserveerd zijn?

Ik hoor verder niets. Ik heb ruim een week geleden de kaarten aangevraagd. Die staan ook met een ster aangemerkt in de wishlist. Met als mededeling dat ik een sms en e-mail ontvang als de kaarten beschikbaar zijn. En ik wacht nu al een week en dat bericht staat nog steeds zo op de site van seaters.en die wedstrijd is vanavond om 20 uur. 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Kees_z ,

Als de aanvraag voor kaarten nog steeds op de wishlist staat, dan heb je geen kaarten gewonnen. 
 

Ik heb zelf al tientallen keren geprobeerd om aan kaarten te komen voor mijn favoriete club, maar het is nooit gelukt. Je krijgt dan ook geen bericht erover. 

Na de wedstrijd verdwijnt de aanvraag dan ook weer van jouw wishlist. 

Ik heb wel eens een keer kaarten gewonnen voor FC Emmen. Daar kreeg ik toen ongeveer een week van te voren een bericht van. Maar voor die club is uiteraard wat minder belangstelling dan voor PSV of bv Ajax. 
 

Dus kortom: Hoor je niets, dan hoor je niet bij de winnaars. 

Mooie beurt dan van KPN. Je kunt op z’n minst iets laten weten of dat op de lijst duidelijk maken. Nu hou je mensen aan het lijntje. Je spreekt iets af met mensen en iedereen stelt zich er op in en houdt zich beschikbaar. En dan moet je maar tot het begin afwachten of je mag. Slaat helemaal nergens op. Laat kpn dan op tijd duidelijkheid geven.

Tekenend dat KPN niet meer reageert. Handelt in communicatie maar vergeet dat zelf. Ik heb een tip voor jullie: als alle kaarten vergeven zijn, haal de wishlist leeg en/of vermeldt dat daar even. Helder communiceren en duidelijkheid geven, heet dat.

Reputatie 1

Hallo @Kees_z ,

Als de aanvraag voor kaarten nog steeds op de wishlist staat, dan heb je geen kaarten gewonnen. 
 

Ik heb zelf al tientallen keren geprobeerd om aan kaarten te komen voor mijn favoriete club, maar het is nooit gelukt. Je krijgt dan ook geen bericht erover. 

Na de wedstrijd verdwijnt de aanvraag dan ook weer van jouw wishlist. 

Ik heb wel eens een keer kaarten gewonnen voor FC Emmen. Daar kreeg ik toen ongeveer een week van te voren een bericht van. Maar voor die club is uiteraard wat minder belangstelling dan voor PSV of bv Ajax. 
 

Dus kortom: Hoor je niets, dan hoor je niet bij de winnaars. 

Ik heb inderdaad een zelfde soort ervaring. Van een lokale club wel gewonnen en enkele dagen vantevoren de kaartjes netjes gehad, maar win je niet dan hoor je niets en blijf je inderdaad tot de wedstrijd op de wish list staan…..