Beantwoord

Zit Spotify Premium in mijn abonnement?

  • 16 February 2020
  • 3 reacties
  • 87 keer bekeken

Zit er in mijn paket ook dat ik gratis Spotify heb zo dat ik oude lied jes op kan zoeken en en op slaan. ik wandel veel  en wil graag wandeliedjes op nemen voor onder het wandelen.

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Nick83 17 February 2020, 00:25

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Welk abonnement heeft u? Dat staat op de factuur.

Abonnement Periode 13 feb t/m 12 mrt Internet en TV 62,50 BelOnbeperkt Altijd 16,50 BelOnbeperkt Altijd - korting zolang je abonnement loopt -6,00 Pluspakket 9,99 Pluspakket gratis voordeel van KPN Compleet -9,99 Vast telefoonnummer 1,00 74,00 Verbruik Periode t/m 12 feb Gesprekken Telefoonnummer (...)  Nationaal naar vaste nummers - Naar service nummers - 0,00 Gratis producten HD tv-ontvanger - gratis - HD tv-ontvanger - gratis - Opnemen Pakket gratis - Gratis Onderling Bellen - KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (2 apparaten) - 0,00

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +24

Nee, u heeft geen Spotify. U heeft "Internet en TV" voor 62,50. Mensen die Spotify in hun abonnement hebben zitten hebben "Alles-in-1 Standaard" voor 72 euro per maand. Dat is precies hetzelfde abonnement, alleen daar zit dus Spotify in. En telefonie, daar betaald u apart 1 euro voor. Mensen die dus zogezegd "gratis Spotify" hebben betalen daar € 8,50 per maand voor.

 

Reageer