Beantwoord

Aansluiting op glasvezel gaat mis bij verhuizing/samenwonen. Monteur komt niet opdagen en noodpakket werkt niet goed.

  • 2 September 2022
  • 1 reactie
  • 32 keer bekeken

Kpn is verschrikkelijk!!! Ik ga samenwonen met mijn vriend en verhuis mijn abonnement mee. Makkelijk zou je zeggen maar niks van dit alles. Bij mijn vriend is de glasvezel nog niet aangesloten in huis dus afspraak gemaakt op 23/8. Deze beste monteur is nooit komen opdagen en vanaf die tijd is de ellende begonnen. Geen glasvezel dus geen tv en internet want de oude koperleiding waar mijn vriend altijd tv wn internet v had is afgesloten en kunnen ze niet meer omzetten. Bellen bellen bellen, ellende dus. Noodpakket 1 opgestuurd gekregen, kastje is niet aktief dus niks. Noodpakket 2 digitenne geeft geen signaal, sorry dan zit u in buitengebied, helaas kunnen we niks voor u doen!!!😡😡😡😡na heel veel bellen komt er 8/9 een monteur de glasvezel aanleggen , nou ik moet je zeggen de hoop is gevlogen, wat een grote bak ellende. Ik heb er geen goed woord voor over . Ik kan alle mensen adviseren om geen klant te worden bij Kpn. Stress krijg je ervan, ik heb een week extra vakantie nodig . Wat ik nog ga doen is dit wegleggen bij Kassa want zo wil niemand aan t lijntje gehouden worden.

 

Admin: afgesplitst

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 6 September 2022, 10:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @1Nina, welkom! Wat ontzettend jammer om te lezen dat je hier tegenaan loopt. Ik kan me heel goed voorstellen dat je er klaar mee bent. Ik begrijp uit je verhaal dat er donderdag toch eindelijk een monteur komt. Hopelijk is het daar dan toch mee opgelost! Mocht ik in de tussentijd toch nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten.Â