Beantwoord

Abonnement verlengd maar orderbevestiging is onduidelijk

  • 18 December 2023
  • 16 reacties
  • 124 keer bekeken

ik heb vanmorgen telefonisch mijn contract voor 2 jaar verlengd maar zie nu in de bevestigingsmail de onderstaande boodschap en maak me daar enige zorgen over omdat ik dit niet begrijp!?

Verwijderde dienst(en) of apparatuur

- KPN Veilig Virusscanner F-Secure 2 apparaten
- Extra tv-ontvanger
- Interactieve TV met 1 tv-ontvanger
- Glasvezel Upgrade

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 18 December 2023, 12:35

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Henkni ,

Dat zijn diensten van jouw oude abonnement. Waarschijnlijk staan daaronder de toegevoegde diensten. 

bv : - KPN Veilig Virusscanner F-Secure vijf apparaten

Inderdaad. Ik ga met Noordzee mee. 

Gezien de opmerkingen “2 apparaten” en “glasvezel upgrade” zijn dat de diensten van je OUDE abonnement. Uiteraard vervallen die.

Want je krijgt nu ook nieuwe ontvangers. En het nieuwe abonnement is sowieso glasvezel dus is een '’upgrade'’ niet nodig en valt ook niet meer onder het nieuwe abonnement.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Henkni,

Ik zie dat anderen je ook al gerust hebben geprobeerd te stellen; bij een wijziging van je abonnement heb je 2 van zulke kopjes in de bevestigingsmail, 1 voor de onderdelen van je abonnement die je kwijtraakt, maar óók 1 voor de onderdelen van je abonnement die toegevoegd gaan worden. Daar zal je zien staan wat de nieuwe samenstelling van je abonnement gaat worden 😊

Ik lees dat verschillenden ontevreden zijn over de nieuwe kastjes en zelfs de oude weer terug zouden willen,is het dan niet slim om mijn oude kastjes niet of veel later terug te sturen,het werkt nu bij mij eindelijk goed nadat ik de laatste 5 jaar wel 8 keer een monteur over de vloer gehad heb!?

Op het forum is het altijd vertekend. Dan lijken er veel ontevreden te zijn.

Enkele 100.000-en klanten hebben nu de nieuwe boxjes. En hoeveel zijn er op het forum actief die ontevreden zijn? Of nog functies missen? 

Zelf ben ik behoorlijk tevreden met de nieuwe TV+ box.

Reputatie 7
Badge +12

Ik ben voorstander om iedereen die tv+ kastjes op te sturen, pracht dingen en eventuele storingen zijn vaak een stuk beter op te lossen dan met onze oude arris kastjes. 

Bedankt voor het meedenken!Alles is tot nu toe gelukt ,alleen ik krijg de app.van Gmail er niet op klopt dat!? Of doe ik iets fout?

Er is ook geen app voor Gmail voor Android-TV. @Henkni 

Gmail (app) gebruik je toch op je mobiel?

En op de laptop mail.google.com. 

 

Nou ik had hem op de vorige ook op mijn tv

Welke vorige? Niet die van kpn.

Ik heb ook een eigen Android-TV box (Nokia) maar geen Gmail app daarvoor in de Play Store. 

Er is ook nooit een app voor Gmail geweest voor tv boxen. En zelfs niet op de Google Chromecast. 

Er is alleen Gmail voor tablet, smartphone en laptop. 

Wat een ingewikkelde en moeilijke afstandsbediening voor ons oudjes en tot overmaat van ramp geen teletekst!!!!

@Henkni 

Er zitten gewoon gezelfde knoppen op als de afstandsbedieningen hiervoor.

Mijn moeder heeft de D3. Die vindt ik (60) lastiger aangezien sommige knoppen nogal uit elkaar zitten.

Teletekst gaat via een app nu. Alleen de ondertiteling niet.

Voor ondertiteling gaat het via een button. Die verschijnt in beeld als je even op de gele knop drukt. Die button selecteren en je zet ondertiteling aan. Meteen voor álle zenders die het hebben 😊.

Dank je Peter,waar vind ik die app voor teletekst?

Staat ie niet op het hoofdscherm? Druk kort op HOME toets. Tweede rij. 

Anders moeten 'we’ hem toevoegen aan favorieten.

Ook nog. Druk op knopje Apps. Onder dat scherm staat ie in ieder geval bij ‘Aanbevolen door kpn’ en  ‘geïnstalleerde apps’. 

Als je dáár de ok knop wat langer ingedrukt houdt na selecteren van de NOS Teletekst app krijg je een extra menu-tje met ‘toevoegen aan favorieten. Daarna staat ie zeker op het hoofdscherm. Tweede rij daar is dan favoriete apps.

Weet je dat er ook een NOS Teletekst app is voor smartphones en tablets met Android?

En via de laptop http://nos.nl/teletekst .

Gelukt,maar nu heb ik weer een ander probleem,ik kan met mijn afstandsbediening nog wel mijn tv aan zetten maar niet meer mijn +Box

Huh! 🤔

En als je even de stekker uit de stroom trekt?

Reageer