Vraag

Bestelde entertainment nog steeds niet zichtbaar

  • 26 November 2023
  • 2 reacties
  • 19 keer bekeken

Hallo, anderhalf uur geleden entertainment besteld, na kwartier zou dit zichtbaar moeten zijn, maar helaas. Niets zichtbaar. Wie kan helpen. Ook geen bevestigingsmail gehad. Op de site zetten ze dat ze het per direct in gang zetten


2 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Welkom op het Forum van KPN @Emile1979 

Als je geen bevestiging per e-mail hebt ontvangen, dan kun je er vanuit gaan dat jouw bestelde entertainment niet  is geactiveerd.
Het klopt, dat je binnen 15 minuten gebruik kunt maken van de bijgevoegde entertainment dienst, vaak zelf wat eerder.

Log nog eens in op je Mijn KPN account, om te controleren of de entertainment dienst (ga ervan uit dat je hiermee een streamingdienst bedoeld) die je wilde afnemen, daadwerkelijk is toegevoegd aan je KPN Thuis abonnement als bijgevoegde optie.

Staat deze optie niet in het rijtje van actieve producten die je bij KPN afneemt, dat is het toevoegen niet gelukt, en kun je deze dienst alsnog toevoegen aan je KPN Thuis abonnement.

Als een streamingdienst op de goede wijze wordt toegevoegd aan je abonnement, krijg je altijd een bevestigingsmail, met daarin een link om deze dienst te activeren.

Ik hoor het graag van je!

 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi Emile, welkom op het forum! Is het allemaal nog een beetje gelukt? Om welke entertainmentoptie gaat het dan precies, en via welke route heb je deze proberen aan te zetten. Doorgaans moet dat wel vrij snel gaan via het menu van de ontvanger of MijnKPN.

Reageer