Beantwoord

Bevestiging opzegging Spotify gekregen maar heb zelf niks gewijzigd

  • 6 October 2022
  • 3 reacties
  • 71 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties

Vandaag heb ik een email van KPN ontvangen, dat mijn Spotify Premium na Free wordt omgezet omdat ik deze zou hebben opgezegd.

Dat klopt niet. Ik heb mijn Spotify abonnement niet gewijzigd en ook niet opgezegd. Niet op Spotify zelf en ook niet via KPN. 

Wat gaat er mis? 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 9 October 2022, 19:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

WAARSCHUWING UITBREIDEN BESTAANDE ABONNEMENT 

Ook bij mij is, nadat ik mijn abonnement met een mobiel heb uitgebreid, mijn spotify premium ongevraagd omgezet naar free. Uitleg van KPN is dat ik een oud abonnement had en nu met de toevoeging van een abonnement voor een mobiel is mijn abonnement vervangen door een Hussel abonnement. In mijn contractsamenvatting staat ook dat er extra diensten aan mijn contract zijn toegevoegd en niet dat er diensten zijn komen te vervallen. Ik heb een paar dagen later een bevestigingsmail gehad

waarin staat dat ik zelf spotify premium zou hebben opgezegd. Maar waarom zou ik, ik had een gratis spotify premium abonnement!!!!! Lokkertje van een paar jaar terug.
Omdat ik hiervan niet op de hoogte ben gebracht (in de kpn winkel) voel ik mij bedrogen. Een leuk aanbod doen om mijn abonnement uit te breiden (of aan te passen) en daarna premium schrappen.

Het lokkertje om het abonnement aan te passen klopt ook niet. Zie screenshot hierboven. We zouden gratis ESPN krijgen en nu staat op de factuur dat het 6 maanden gratis is! Zeg dan direct dat het 6 maanden gratis is. Duidelijkheid troef bij KPN.

Opzeggen zou niet meer kunnen en terug naar mijn oude abonnement ook niet is mij telefonisch te kennen gegeven.

Het is wel triest hoe men bij KPN omgaat met hun klanten.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @KCH en @Ypmann,

Zouden jullie beide je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook noteren op welk abonnement Spotify eerst actief was (vast internet of mobiel en op welk nummer dan) , dit kan in het opmerkingenveld onderaan.

Dan kijk ik even met jullie mee!

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien @KCH en hoop dat je hier inmiddels via een andere weg mee verder geholpen bent!