Beantwoord

Concertgebouw kaarten gewonnen

  • 25 March 2021
  • 6 reacties
  • 48 keer bekeken

Ik heb concert gebouw kaarten gewonnen, maar ik weet niet hoe dit verder werkt. Er staat verder niets vermeld in de mail. Moet ik nog actie ondernemen? 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 26 March 2021, 12:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Wat super leuk, @FM27, dat je een prijs gewonnen hebt: gefeliciteerd! :smiley:

Als je hebt gewonnen, krijg je van ons een sms. Vervolgens krijg je per mail de vraag om je gegevens te bevestigen. Na de bevestiging verzenden we jouw prijzen. Is het bevestigen van je gegevens gelukt? 
Mocht het bevestigen niet gelukt zijn of je hebt andere vragen over je gewonnen prijs, dan kun je het beste even mailen naar de afdeling die hierover gaat: kpn@consumercare.info 
Succes en veel plezier met jouw prijs!

 

Ik heb geen SMS gehad.. Ik heb wel de gewonnen jbl speaker kunnen bestellen. Maar over de kaarten wordt verder geen informatie verstrekt.

Moet ik dan nu gaan mailen? 

Reputatie 7
Badge +16

Ja, raad ik je wel aan om te doen, @FM27. Alles omtrent de gewonnen prijzen gaat via deze afdeling, dus zij kunnen voor je nagaan hoe of wat!

Reputatie 7
Badge +16

Heb je al tijd gehad om er achteraan te mailen, @FM27?

Een paar dagen later had ik de kaarten in de bus. Blij mee!

Was wel handig geweest als dat in de mail had gestaan. Ik zie dat ik nl niet de enige ben die deze vraag had. Maar ach, gegeven paard.... 

Reputatie 7
Badge +16

Ah, top! Ik ga toch eens intern kijken of wij jouw feedback kunnen meenemen! Bedankt voor je terugkoppeling en fijne Paasdagen!