Beantwoord

Geen activeringsmail van Viaplay ontvangen

  • 18 May 2023
  • 3 reacties
  • 95 keer bekeken

Hallo,

7 februari 2022 heb ik husselinternet over glasvezel bij KPN besteld, deze aanbieding was inclusief 9 maanden gratis Viaplay. Vorige week (na 15 maanden en een week wachten) is mijn glasvezelinternet aansluiting opgeleverd. Met wat horten en stoten werkt internet en tv. De Viaplay aanbieding is echter niet automatisch doorgekomen. Na overleg met de KPN klantenservice is dat 16 mei toegevoegd, met de toezegging dat ik binnen enkele uren een mail van Viaplay zou ontvangen. Deze mail heb ik nog steeds niet ontvangen. 

Volgens een klantenservicemedewerker kon ik ook zonder email wel Viaplay activeren, via de link kpn.com/viaplayactiveren

Bij het toevoegen van een product in mijnkpn kom ik (na het invullen van de laatste 3 cijfers van mijn bankrekeningnummer) in een loop waarbij ik weer op het factuuroverzicht uitkom. Oftewel, toevoegen van een product is niet mogelijk.

Verder blijf ik steeds op deze melding uitkomen:

Ik loop vast, de klantenservice heeft mij niet verder geholpen, wat kan ik nog meer doen?

Alvast bedankt voor goede ideeën!

Groet, Kiezel

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 21 May 2023, 14:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Vul je forumprofiel aan met je postcode, adres, je naam en je klantnummer dan ziet een moderator meteen wie je bent zodra je topic aan de beurt is

tks, staat ingevuld.

Reputatie 7
Badge +24

Hi @KKiezel, welkom hier. Wat naar dat het zo lang heeft moeten duren. 

Bedank voor het invullen van je gegevens. Ik heb de bevestiging voor me en heb dit doorgezet naar de juiste mensen bij ons. Hou je telefoon in de gaten de komende 5 werkdagen, het kan zijn dat ze even met je bellen ter bevestiging.