Beste KPN,
Hoe kan het zo zijn dat ik inmiddels al 16 keer contact heb gehad met jullie klantenservice en er telkens beloofd wordt dat er een ‘ticket’ wordt aangemaakt en ik binnen drie dagen wordt terug gebeld en dat nog niet een keer gebeurd is?
Daarnaast heb ik hierover schriftelijk een klacht ingediend en ook daarop krijg ik geen enkele reactie.
Het niet oplossen van het probleem is tot daaraantoe, maar het niet nakomen van de beloftes, het niet aanmaken van een ‘ticket’ terwijl dit meerdere malen is beloofd, niet reageren op een schriftelijke klacht en als klap op de vuurpijl twee keer van medewerkers van de klantenservice als oplossing aangeboden krijgen: ‘Misschien moet je toch overwegen naar ziggo te gaan, aangezien wij het probleem niet op lijken te kunnen/willen lossen’ vind ik echt schandalig.
Mijn vraag is dan ook: hoe kan dit? Is het overstappen naar ziggo echt jullie geboden oplossing? Is dit de manier hoe jullie met klanten omgaan?