Beantwoord

Geen promotiecode ingevuld dus geen JBL speaker

  • 18 December 2021
  • 3 reacties
  • 37 keer bekeken

Ook ik heb een prijs gewonnen maar ook helaas géén promotiecode toegevoegd.

Daardoor is het niet mogelijk om de speaker JBL te bestellen in KPN winkel.

Al KPN gebeld en gaan erachter aan.

Is er een mailadres waar ik dan info kan inwinnen.

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 21 December 2021, 10:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @MB doneren, welkom! Wat jammer zeg :-(. Je kunt mailen met kpn@consumercare.info. Maar als je mijn collega's gesproken hebt en die er achteraan gaan, zou ik eigenlijk adviseren om nog heel even te wachten met mailen? Anders gaan er straks zaken door elkaar lopen. Mocht je na een weekje nog niets gehoord hebben, kan je altijd nog mailen. Hopelijk heb je de speaker dan snel binnen!

Marcia,

Heb uiteindelijk promotiecode ontvangen en meteen JBL speaker besteld.

1 dag erna heb ik deze al ontvangen. Prima geluid en werkt prima.

Dank

Reputatie 7
Badge +19

Goed om te horen @MB doneren, geniet van het mooie geluid.