Beantwoord

Hoe kan ik inloggen op een hotspot bij mijn mobiele abonnement?

  • 25 October 2022
  • 2 reacties
  • 132 keer bekeken

Hoi hoi, 

Wij hebben 3 mobiele abonnementen en hierop is hotspot geactiveerd.

Ik heb alleen geen inloggegevens van deze hotspot, en het smsje sturen werkt niet meer.

 

Kan iemand van kpn mij de horspotgegevebs sturen(gebruikersnaam en wachtwoord) van de 2 nummers eindigend op *026 en *642?

Super bedankt alvast!

icon

Beste antwoord door Noordzee 25 October 2022, 17:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Cchantall ,

De manier van inloggen is afhankelijk van het type abonnement dat je hebt. Zie hieronder de instructies.

Inloggegevens met een Internet abonnement
Heb je internet voor thuis bij KPN, dan ga je naar wifi.kpn.com en log je daar in met je KPN ID. Hier vind je alle informatie en instellingen om gebruik te maken van een KPN HotSpot.

Inloggegevens met een Mobiel abonnement
Heb je een mobiel abonnement bij KPN, stuur dan een sms met de tekst HOTSPOTS AAN naar 1266 vanaf de mobiele telefoon met het KPN abonnement. Vervolgens ontvang je 3 SMS berichten met je gebruikersnaam, wachtwoord en de algemene voorwaarden. Deze informatie kun je vervolgens gebruik om in te loggen op wifi.kpn.com.

Voor verdere instructies over het gebruik van KPN HotSpot kun je de brochure downloaden. Hierin wordt stap voor stap uitgelegd hoe je via de webbrowser en via de app contact kunt maken. Lukt het dan nog niet, neem dan telefonisch contact met KPN op via 0800 0402. Daar kunnen ze je doorverbinden naar de HotSpot desk.

Hoi hoi, het sturen van een sms werkt helaas niet. Dan krijg ik een foutmelding.

Ik ga morgen wel even bellen. Dank je voor je nummer

 

Groetjes Chantal