Beantwoord

Hoe kom ik in aanmerking voor cadeautje voor bestaande klanten (keuze uit diverse pakketten)?

  • 9 May 2023
  • 5 reacties
  • 899 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Geachte KPN,

 

Ik lees dit berichtje https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-beloont-bestaande-klanten-voor-trouwheid-dit-kan-je-kiezen/en vraag mij af wanneer je voor dit cadeautje in aanmerking kunt komen? Zelf namelijk tot nu toe (nog) geen berichtje mogen ontvangen. Kunt u een toelichting geven?

Bedankt en groeten, een KPN-klant

 

 

icon

Beste antwoord door GerritS76 9 May 2023, 21:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 2

In de mijn kpn app kun je bij aanbod deze kadootjes zien.

Badge +19

Er staat dat kpn dit de komende weken gaat aanbieden. Hou uw mailbox dus goed in de gaten.😉

@Forumgebruiker62 Als het goed is heb je inmiddels een e-mail ontvangen en anders ontvang je deze binnenkort. De titel van de e-mail is "Hier is je entertainmentupdate van mei”.

De aanbieding herken je aan een afbeelding die er als volgt uit ziet;

 

Mocht je de e-mail niet ontvangen hebben en de komende dagen niet ontvangen, controleer dan even in Mijn KPN → Profiel (rechts bovenin) → Beheer je privacy-instellingen

En vervolgens onder de aldaar getoonde accounts of je Tips, advies en aanbiedingen via E-mail aangevinkt hebt staan. Als dit niet het geval is, dan kan het zijn dat de e-mail niet naar je wordt verzonden (omdat je geen toestemming gegeven hebt).

 

Reputatie 7
Badge +28

Persoonlijk aanbod

De hele maand mei kan jij als klant van ons gebruikmaken van een persoonlijke aanbieding. Jouw persoonlijke aanbod staat voor je klaar in MijnKPN. Ga naar ‘aanbod’, kies ‘entertainment’ en daar vind je jouw aanbod. Maak je al gebruik van een dienst? Dan vind je deze niet terug in het aanbod.

De actieperiode (gratis of korting) gaat in op de dag dat je de dienst aanzet. Na afloop van de actie wordt de dienst omgezet in een (volledig) betaalde dienst. Je krijgt 2 weken van tevoren een mailtje met de waarschuwing dat de actie afloopt. Wil je de dienst uitzetten? Dan vertellen wij je natuurlijk hoe dat moet.

Dit is dé kans om een entertainmentdienst naar keuze uit te proberen! Ga naar MijnKPN voor jouw persoonlijke aanbod.

 

bron :https://www.kpn.com/beleef/blog/entertainment-cadeau-of-korting.htm

Reputatie 4
Badge +2

Beste @Joep1965, @GerritS76, @Noordzee en @Rene Donkers, dank voor het snelle antwoord. Ik heb het inmiddels gevonden in Mijn KPN. Ik wist niet dat daar ook aanbiedingen in staan. Weer wat geleerd!