Vraag

Ik kan de Xbox Game Pass ultimate niet activeren

  • 12 April 2024
  • 5 reacties
  • 37 keer bekeken

Hallo, ik ben nieuw hier..

 

Zondag heb ik xbox game pass ultimate besteld via KPN. Ik kreeg 1 mail, en in die mail stond dat ik nog een mail zou krijgen. Daarin zou dan staan hoe ik xbox game pass kan activeren. Maar die mail heb ik dus nooit gehad.

En als ik via google dan bij de site kom om xbox game pass te activeren staat er "U hebt geen Xbox Game Pass bij dit abonnement besteld."

Terwijl ik dit dus wel heb gedaan en al de eerste mail heb gehad van bevestiging..

 

ik hoop dat jullie een antwoord hebben, met vriendelijke groeten

Berjan


5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Berjan1986II, welkom!

Je hebt de Xbox Game Pass Ultimate besteld, maar kunt deze nog niet activeren, begrijp ik. Hieronder instructies hoe je dit in gebruik kunt nemen:

Bestellen Xbox Game Pass Ultimate

Zin om te beginnen met gamen? Bestellen kan via je MijnKPN. Zodra je bestelling is afgerond krijg je een e-mail met een link naar kpn.com/xboxactiveren. Log hier in met je KPN ID en krijg je jouw unieke code te zien. Deze code kan je vervolgens gebruiken op redeem.microsoft.com. Het enige dat je daarna nog hoeft te doen is kiezen welk spel je wilt spelen en op welk apparaat. 

Nog geen account? Deze kan je aanmaken via https://www.xbox.com/nl-NL. Wel een account en betaal je op dit moment los via Xbox zelf? Geen probleem! Na het activeren van Xbox game Pass Ultimate bij KPN vervalt automatisch je bestaande abonnement en ga je over op facturatie bij KPN. Die eerste maand gratis krijg je ook als je al een account had. Let wel op dat je gratis maand ingaat vanaf het moment dat de code aan je verstrekt is. Wacht dus niet met activeren om geen korting mis te lopen. 

 

 Zie je nog geen unieke code? Dan kan het zijn dat jouw aanvraag nog niet helemaal verwerkt is. Dit kan soms even duren. Lukt het na een paar dagen nog niet? Controleer dan in MijnKPN of jouw wijziging goed is doorgekomen. Is dit niet het geval? Dan kan je de bestelling opnieuw plaatsen.

Hoi @Berjan1986II, welkom!

Je hebt de Xbox Game Pass Ultimate besteld, maar kunt deze nog niet activeren, begrijp ik. Hieronder instructies hoe je dit in gebruik kunt nemen:

Bestellen Xbox Game Pass Ultimate

Zin om te beginnen met gamen? Bestellen kan via je MijnKPN. Zodra je bestelling is afgerond krijg je een e-mail met een link naar kpn.com/xboxactiveren. Log hier in met je KPN ID en krijg je jouw unieke code te zien. Deze code kan je vervolgens gebruiken op redeem.microsoft.com. Het enige dat je daarna nog hoeft te doen is kiezen welk spel je wilt spelen en op welk apparaat. 

Nog geen account? Deze kan je aanmaken via https://www.xbox.com/nl-NL. Wel een account en betaal je op dit moment los via Xbox zelf? Geen probleem! Na het activeren van Xbox game Pass Ultimate bij KPN vervalt automatisch je bestaande abonnement en ga je over op facturatie bij KPN. Die eerste maand gratis krijg je ook als je al een account had. Let wel op dat je gratis maand ingaat vanaf het moment dat de code aan je verstrekt is. Wacht dus niet met activeren om geen korting mis te lopen. 

 

 Zie je nog geen unieke code? Dan kan het zijn dat jouw aanvraag nog niet helemaal verwerkt is. Dit kan soms even duren. Lukt het na een paar dagen nog niet? Controleer dan in MijnKPN of jouw wijziging goed is doorgekomen. Is dit niet het geval? Dan kan je de bestelling opnieuw plaatsen.

 

Hoi,

dat heb ik al gedaan via googlen. Maar dan zegt de pagina "u hebt geen xbox gampass " bij dit nummer besteld.

In mijn KPN staat het wel aan. Ook dat ik pas na 08-05 kan opzeggen. Dus opnieuw plaatsen lukt niet. Heb ook de cookies verwijderd. Waarschijnlijk zit er iets mis in het proces, want ik heb geen tweede mail gehad en niks via de post ontvangen. De vorige week daarentegen kreeg ik ook een verandering van mijn kpn account via de post.

 

met vriendelijke groeten

Berjan1986ii

Reputatie 7
Badge +17

Wat vreemd. Even voor de zekerheid: Je logt wel in met het KPN account waaraan het abonnement met Xbox Game Pass in het pakket? Als je inlogt met een ander KPN account gaat het namelijk niet werken.

Wat vreemd. Even voor de zekerheid: Je logt wel in met het KPN account waaraan het abonnement met Xbox Game Pass in het pakket? Als je inlogt met een ander KPN account gaat het namelijk niet werken.

hallo,

ja ik heb maar 1 account en op dat account heb ik ook xbox game pass besteld. Ik heb geen tweede mail gekregen terwijl dit wel was gemeld in de eerste mail. Ook geen brief via de post, terwijl ik die de vorige keer wel kreeg.

Dus ik denk dat het ergens in het proces is vastgelopen of zo.

 

Reputatie 7
Badge +17

Daar begint het inderdaad wel op te lijken. In dat geval raad ik je aan telefonisch contact met ons op te nemen via 0800 0402. Mijn collega kan dit dan voor je uitzoeken en je helpen aan een oplossing. Mocht mijn collega er niet direct uitkomen, dan kan mijn collega dit doorzetten naar de achterliggende afdeling. 

Reageer