Vraag

Ik wil me afmelden voor KPN sms berichten over DGS

  • 30 June 2023
  • 11 reacties
  • 82 keer bekeken

Ik ben vanaf 1 april niet meer werkzaam als zzper via FC bij Kpn

maar krijg nog iedere keer sms berichten

Graag mijn 06 nummer uit de sms lijst halen


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @velde559! Welkom op het forum. Even voor mijn beeldvorming omdat ik FC niet helemaal kan plaatsen. Ontving je de sms'jes via je werkgever? 

Future connections was mijn opdrachtgever en ik werkte als kpn monteur tot 1 april j.l.

Maar krijg nog steeds sms berichten over oa motive lotte en andere zaken die betrekking hebben voor de monteurs

Reputatie 7
Badge +13

Pwah daar heb ik niet direct een oplossing voor. Ik zou dan even contact opnemen met Future Connections. Ik vermoed dat zij hun ingang nog wel hebben hiervoor. 

Dankjewel maar die heb ik al gemaild hierover Maar ze hebben niet het fatsoen om terug te reageren

Eh, als je gewoon de nummers waar die sms’en van komen nou blokkeert? Komen ze in ieder geval niet meer door.

Dat kan niet geen nummer zichtbaar 

 

Dat had ik zelf ook al bedacht maar helaas

 

Reputatie 7
Badge +13

Oef, dan heb ik daar niet direct een oplossing voor. Ik ga even rondvragen maar dit is normaal niet iets wat bij de consumententak van KPN ligt. Ik zou je ook willen adviseren om toch even weer te bellen met je voormalig werkgever. 

Ok ik probeer het nog een keertje 

 

Bedank voor uw tijd 

 

Mvg Job

Reputatie 7
Badge +12

Ok ik probeer het nog een keertje 

 

Bedank voor uw tijd 

 

Mvg Job

Heb je in het verleden als medewerker van FC kunnen inloggen in kpn MijnHR? Want anders kan dit waarschijnlijk nog steeds en kun je hier je nummer aanpassen of verwijderen. 

Nee helaas ik was ingehuurd als zzp er via liza group