Beantwoord

Ik zoek contact met medewerker van KPN Vastgoed

  • 31 May 2022
  • 9 reacties
  • 484 keer bekeken

Ik zoek een medewerker van KPN Vastgoed, verantwoordelijk voor de panden van KPN. Heb een naam.

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 31 May 2022, 18:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Aanvullend; via Linkedin,  zoals KPN zelf voorstelt via SMS-bericht, wordt door persoon in kwestie niet gereageerd. 

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @MauriceL1971,

Je bent hier op het particuliere forum van KPN. Dus hier aan zullen we je niet kunnen helpen. Je kan het beste contact opnemen met KPN Vastgoed in deze zelf. 

Dank. Weet ik, maar ik zie vooralsnog geen andere ingang. KPN Vastgoed kent ook geen telefoonnummer, website oid.

Zal het er mee te maken hebben dat vastgoed wel contact opneemt als zij wat willen en geen vragen of contact willen met buitenstaanders die wat van hun willen.

Hallo @MauriceL1971 volgens mij is het nummer 0800 0150 las ik eens ergens.

Succes.

 

Reputatie 7
Badge +21

Dat nummer 0800-0150 is van KPN Infra. Dat is alleen de beheerder van de technische installaties in gebouwen en kabelverdelers van KPN. 

Dat nummer 0800-0150 is van KPN Infra. Dat is alleen de beheerder van de technische installaties in gebouwen en kabelverdelers van KPN. 

Die weet dan wel weer het nummer van de afdeling vastgoed, hoop ik, @MauriceL1971 

Reputatie 7
Badge +16

Die weet dan wel weer het nummer van de afdeling vastgoed, hoop ik, @MauriceL1971 

Maar ja het is geen doorschakeldienst die zomaar nummers gaan delen/doorverbinden, dus snap ook best dat je daar ook niet verder mee komt. 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @MauriceL1971, het nummer van KPN Infra gaat je in deze niet veel verder helpen vrees ik. Zoals @RBxx al aangeeft zijn zij geen doorverbindservice. Wat ik je kan adviseren is om contact op te nemen met het hoofdkantoor: https://www.overons.kpn/nl/contact. Vervolgens kan een telefonische receptioniste je de goede kant op helpen.Â