Beantwoord

Ik zou nog een jaar gratis ESPN krijgen, maar heb het niet

  • 10 January 2023
  • 2 reacties
  • 42 keer bekeken

Reputatie 1

Afgelopen december liep mijn jaar lang gratis ESPN af.  Op de factuur zag ik dat ik ineens meer moest betalen en dat bleek het gedeelte te zijn dat buiten de periode lag. Vond ik wel vreemd, omdat ik geen mail had ontvangen van KPN dat het gratis gedeelte afliep. Hierover contact over genomen en uiteindelijk werd het teveel betaalde gecrediteerd. Ook gaf de persoon aan of ik dan nog een jaar gratis ESPN zou willen. En dat wou ik natuurlijk wel. Zie ik op de laatste factuur dat inderdaad het teveel betaalde verrekend werd op de factuur, maar ook dat ik nu het volledige bedrag van ESPN moest betalen. Dan bel je op en legt de situatie uit. Kwam er op neer dat mijn verhaal niet klopte en de persoon aan de telefoon reageerde nogal kortaf. Je wordt bijna afgeschilderd als leugenaar, terwijl de persoon die mij in december te woord stond 100% zeker weten mij het gratis ESPN pakket heeft aangeboden. Mondeling is ook een afspraak. 

Ben helemaal niet te spreken over de manier hoe KPN de situatie heeft afgehandeld. Ik heb dus geen ESPN meer, terwijl dit was toegezegd.

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 16 January 2023, 20:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @RiChArD zWiErS, dat is niet netjes inderdaad maar helaas kan ook ik deze kortingen ook niet aanbieden.

Reputatie 1

Maar wie kan en mag wel wat doen? Er is vast wel iemand....