Beantwoord

Inloggen op Spotify Premium lukt niet, zie alleen de free versie

  • 13 November 2021
  • 2 reacties
  • 499 keer bekeken

ik heb een nieuwe telefoon maar kan niet naar spotify premium heb wel een premium account krijg alleen spotify free erop

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 14 November 2021, 21:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedenavond @ikorpadi, leuk om te lezen dat jij jouw vraag hier stelt!

Even voor alle duidelijkheid: jij hebt Spotify Premium via KPN (mobiel of Internet & TV) en een nieuwe telefoon, waarop je graag de Spotify app (met Spotify Premium) wil gaan gebruiken? Als je nu inlogt en je krijgt Spotify Free, dan log je nu niet in met de juiste gegevens…. Ik raad je aan om dan via Spotify je wachtwoord te resetten:

Als je je wachtwoord bent vergeten, kun je het opnieuw instellen.

Als je je e-mailadres/gebruikersnaam bent vergeten, ga je naar de pagina waar je je wachtwoord opnieuw kunt instellen en voer je e-mailadressen in die mogelijk aan je account zijn gekoppeld. Als je het juiste e-mailadres hebt ingevuld, zie je een bericht dat er een e-mail is verstuurd waarmee je je wachtwoord opnieuw kunt instellen. 

Opmerking: er zijn verschillende manieren om je aan te melden, bijvoorbeeld met je e-mailadres, telefoonnummer, Facebook-profiel of Apple-account. Probeer hiermee in te loggen om je account te vinden.

Wachtwoord opnieuw instellen

Laat je weten of het gelukt is?

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het opgelost is. Anders hoor ik het graag!