Beantwoord

Inloggen Seaters

  • 24 March 2021
  • 3 reacties
  • 869 keer bekeken

Ik kon altijd inloggen op seaters maar nu kan ik niet meer inloggen op geen enkele manier.

 

Als ik mijn wachtwoord op vraag om te veranderen geeft hij aan dat hij hem naar mijn mailadres verstuurd heeft maar krijg niks binnen.

 

Hoe kom ik weer ingelogd op seaters

icon

Beste antwoord door Rick 25 March 2021, 14:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1

@Rietberg Vervelend om te horen dat het niet lukt om op Seaters in te loggen, zeker nu je in aanmerking kunt komen om via Online Meet & Greets de helden van de Eredivisie te ontmoeten.
Ik heb gekeken of ik met eigen inlog toegang krijg tot Seaters en dat lukt. Ook bij het vragen van een link bij ‘wachtwoord vergeten’ krijg ik een link op mijn mailadres . Dit is het mailadres waar ik ook mee kan inloggen. Ik heb ter vergelijk ook een ander mailadres ingevuld dat niet bij Seaters bekend is en dan krijg ik wel een melding dat de link verzonden is maar omdat het mailadres niet bekend is ontvang ik op dat mailadres geen link. Dit doet mij vermoeden dat het door jou opgegeven mailadres of  niet de juiste is of dat het account dat je hebt geactiveerd niet meer actief is. Wat de reden ook is, ik zou helpdesk@seaters.com even een mail sturen, daar kun je terecht voor vragen met betrekking tot Seaters en ik ga er absoluut vanuit dat zij je wat meer duidelijkheid kunnen geven.

Succes en graag verneem ik van je wat de reden is geweest.

Reputatie 2
Badge +1

Ik niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders weet je ons te vinden!

@Rick 

 

Helaas week geleden al mail gestuurd maar nog geen  antwoord