Beantwoord

Kaarten Seaters niet beschikbaar

  • 4 February 2022
  • 5 reacties
  • 156 keer bekeken

Nou, zeg het maar...Ben al jaren een behoorlijk klant van KPN, maar ben nu toch behoorlijk geïrriteerd, omdat ik toegangskaarten heb gekregen van een evenement, maar die even moest claimen en dat lukt dus niet.

Ik moest via seaters de kaarten claimen. Het koste 0 euro. Ik alles invullen en vervolgens moet ik op betalen drukken. Geen idee waarom, maar goed, er stond 0 euro bij, dus ik bevestig. Dan moet ik een bank kiezen en dan gaat het mis. Kies een andere optie geeft ie dan aan. Nou, ik heb 3 opties geprobeerd...niks..

 

Ik het telefoonnummer van Seaters zoeken. Nergens te vinden. Ik KPN bellen en die geeft als antwoord "dan moet u seaters even bellen". Ik zeg "dat is goed, mag ik het nummer?". Na enkele minuten komt de overigens zeer vriendelijke man erachter dat er alleen een e-mailadres is. Of ik die wilde mailen en als ze niet zouden reageren of ik dan vanmiddag terug wilde bellen. 

Ik mail dus seaters en die antwoorden dat ze niet weten waarom het niet is gelukt, maar dat ze me hebben toegevoegd als winnaar en dat ik de kaarten vandaag of morgen zal ontvangen. Volgende dag in de ochtend nog niks. Ik een mailtje gezonden. Geen reactie. En weer even later de melding, dat de kaarten zijn vervallen, omdat ik ze niet geclaimd heb.

Natuurlijk kunnen de kaarten nog gezonden worden, maar dit is niet best. Maar goed, mijn vraag: bij wie dien ik een klacht in hierover? Want e-mailen naar KPN kan blijkbaar ook niet…

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Noordzee 4 February 2022, 14:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Duhu ,

Dat kan bij Seaters.

Je kunt jouw vraag aan Seaters stellen via het online formulier of je kunt hen direct een e-mail sturen op helpdesk@seaters.com
 

Tja, dat heb ik dus gedaan, althans mail naar de helpdesk. Daar verwijst KPN ook naar. Tot nu toe geen reactie van Seaters. Evenement is morgen. Maar volgens mij ben ik geen klant van Seaters, maar van KPN. Ik wacht even af tot morgen en als ze dan nog niet gereageerd hebben, zal ik het formulier invullen (dank daarvoor). Gaat het dan nog niet naar wens, dan haal ik alles weg bij KPN. Abonnementen mobiele telefoons, alles-in-1, extra pakket, alles. Ook al is het raar, dat je weggaat, omdat je een beloofd extraatje niet krijgt. Gaat me dan om het principe.

 

Nogmaals dank voor de hulp.

Reputatie 7
Badge +12

Tja, KPN besteed deze dienst met de klantenservice die er over gaat uit aan seaters. 'T is ontzettend naar dat dat mis gaat en misschien kan seaters hier wat in betekenen alleen hun zijn degene aan zet.

Heeft u ook al uw cache en cookies verwijderd en het opnieuw geprobeerd? Mijn vriendin heeft daar weleens last van op haar laptop als iets niet door wilt lopen...

Ik heb inmiddels de kaarten via de mail ontvangen van KPN Services. Uiteindelijk alles goed gekomen. Dank voor uw hulp allen.

Het is al vanaf het begin van Seaters dat de kaarten niet zijn te zijn te claimen je krijgt dan de mededeling dat je te laat bent .kpn kan er beter mee stoppen want zo krijg je geen tevreden klanten als je  op vrijdag middag iets krijgt aangeboden en iedereen gaat naar huis kan je niet overleggen en maandag is het aanbod verlopen Ik doe al vanaf het begin een poging maar tot heden valt het flink tegen