Beantwoord

kaarten wedstrijd nec emmen zaterdag 21 januari seaters

  • 18 January 2023
  • 5 reacties
  • 70 keer bekeken

Goedenavond,

Kan iemand mij misschien helpen. Heb kaarten voor NEC-Emmen, ook betaald 8 euro via Seaters, maar helaas niets ontvangen. Ik zou niet weten waar ik dit nu kan opvragen. Zie aan meerdere reacties dat je niet bij KPN moet zijn. Vreemd, aangezien zij deze cadeaus (en ook betaald) aanbieden aan klanten.

Kan iemand mij van KPN aan de kaarten helpen? Of een nummer van Seaters geven?

mvg Martijn vergeer 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Martijn Vergeer 19 January 2023, 18:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +13

@Martijn Vergeer Ik snap dat je daar dan snel duidelijkheid over wil hebben. Als ik hun FAQ zo lees:

Na het bevestigen en/of betalen van uw  ticket(s), kan u deze steeds terug vinden in uw account op Seaters. Dit onder de tab ‘Mijn tickets’. Daar klikt u op het evenement, daarna ziet u de knop om uw tickets te downloaden en/of printen.

Lukt dat niet dan kun je het beste even contact zoeken met de  KPN Service Desk via: 088 - 623 70 06 (lokaal tarief). Bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur.

Ik hoor graag of het gelukt is!

 

Dag Remco,

 

Hier staat al dagen dit:

Verder lees ik op het forum nou juist dat de klantenservice hier niets mee kan? Maar wil ook daar best een poging wagen. 

Groeten,

Martijn 

 

 

Reputatie 7
Badge +13

Dit is een aparte tak die hiervoor ingericht zou moeten zijn dus ik zou zeker even een poging wagen nu. Lukt het niet dan mail ik even voor je maar aangezien we al zo dicht op die wedstrijd zitten ben ik bang dat we dit dan op zo'n korte termijn niet voor elkaar krijgen. Zou je willen proberen te bellen? 

Dag Remco,

Ik heb vanmorgen eerst gebeld met het algemene nummer en kreeg toen onderstaande gegevens.

Toen ik vervolgens belde naar dit nummer kreeg ik later de kaarten in mijn inbox. Heb wel bij zowel algemene nummer als ook bij het speciale nummer van KPN speciale diensten de tip gegeven dat ze onderstaand nummer gewoon op de site moeten zetten. Dit zou heel veel onduidelijkheden voorkomen naar mijn mening. Nu is het vaak onduidelijk en als ik het aantal reacties over dit onderwerp op het forum zie zou ik hier iets aan doen. Maar ben blij dat ik geholpen ben, na deze zoektocht! Dank je wel Remco! 

Groeten,

Martijn 

Lukt dat niet dan kun je het beste even contact zoeken met de  KPN Service Desk via: 088 - 623 70 06 (lokaal tarief). Bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur.

Reputatie 7
Badge +13

@Martijn Vergeer Fijn dat het gelukt is Martijn. Ik hoop dat de wedstrijd en uitslag naar wens waren :-) . Ik wens je een fijne dag en post gerust nog eens een berichtje als we iets voor je kunnen doen!