Beantwoord

Kadootje van kpn activeren werkt niet

  • 8 January 2023
  • 5 reacties
  • 85 keer bekeken

Goede avond, 

 

Ook wij hadden een cadeautje van kpn gekregen. Omdat we vanavond iets te vieren hebben, de voucher bewaart voor vanavond. 

Op geen enkele manier lukt het ons om de vouchercode te verzilveren. Het is allemaal heel verwarrend en op internet worden meerdere wegen beschreven die allemaal niet werken/lukken. Via kpn tv niet als pathe thuis. Er staat bijvoorbeeld dat je naar 'films' moet gaan en dan 'films huren'. Zowel op onze tv als via mobiel zien wij nergens 'films huren' staan, waardoor het niet lukt de vouchercode toe te passen. Ook andere manier gebruikt en dan wordt steeds aangegeven dat het een ongeldige code is. 

 

Erg leuk zo'n cadeau, maar dat het zo ingewikkeld is en niet lukt is frustrerend en werkt juist tegendraads. 

 

Graag hier een oplossing voor. 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 13 January 2023, 15:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoe oud is die voucher al? Is die niet verlopen? 

Een vergelijkbaar probleem: ik ben de vouchercode van afgelopen december kwijtgeraakt, terwijl die nog wel geldig zou moeten zijn. Beste KPN: kan ik een nieuwe krijgen? Uiteraard in staat adresgegevens door te geven via DM.

Nee die is niet verlopen. Daar hadden we natuurlijk opgelet. Was tot en met vandaag geldig. Ook gister avond al geprobeerd het voor elkaar te krijgen (dat was de eerste poging) maar toen ook al niet gelukt

Reputatie 7

Hoi @Nmvdg, en @hdwnmgn, welkom! Jammer te horen dat jullie beiden (verschillende) problemen ervaarden met de voucher. In de basis kunnen we hier niets aan doen. Maar, ik heb toevallig nog twee voucher codes over. Jullie krijgen beide een privébericht van me met een nieuwe voucher code. Maar, let op: deze is geldig t/m 15 januari. Dus dat wordt wel dit weekend film kijken :)

Goedemiddag, bedankt voor de reactie. 

Bedankt voor het toesturen van de voucher, echter hebben wij hier niks aan gehad omdat hij zaterdag de 14 is gestuurd en na de 15e al verlopen was. Wij hebben te laat kennis gekregen van dit bericht en niet de gelegenheid gehad te kijken die twee avonden. 

Daarnaast vind ik het geen goede service om dit dan aan te bieden aan je klant. Wij hebben onze tijd verspilt aan deze uitzoekerij met 0 resultaat.