Kadootje van KPN

Kadootje van KPN april 2023

  • 3 April 2023
  • 17 reacties
  • 1590 keer bekeken
Kadootje van KPN april 2023
Reputatie 7
Badge +19

We zijn blij met al onze klanten. Daarom krijg je van ons iets extra’s. Het hele jaar door! Ook in april hebben we weer een nieuw kadootje voor je: Kijk gratis naar de Scandinavische serie Top Dog.

 

De Zweedse misdaadserie Top Dog

De hele maand april kijk je gratis naar deze serie. Ken je de serie niet, en wil je weten waar het over gaat? We geven je een kleine preview:

De Zweedse misdaadserie Top Dog, gebaseerd op de gelijknamige boekenreeks van auteur Jens Lapidus, draait om voormalig crimineel en hondenfokker Bjorn. Na een gevangenisstraf probeert hij zijn leven weer op te pakken en zijn hondenkennel weer op te bouwen. Wanneer zijn honden worden gestolen en een van hen wordt vermoord, gaat Bjorn op zoek naar de daders en raakt hij verwikkeld in een gevaarlijk complot.

 

Hoe kijk ik gratis naar deze serie?

  • Open het tv-menu en kies ‘Series’
  • Kies daarna voor ‘Basispakket’
  • Kies ‘Top Dog’ onder 'Uitgelicht' en geniet van de serie!  

 

Pluspakket

Top Dog zie je de hele maand gratis, daarna is de serie nog te zien als je het Pluspakket hebt. Het Pluspakket kijk je op je eigen manier. Via de iTV app, je tv, mobiel, tablet of laptop. Het pakket zet je maandelijks aan of uit via MijnKPN of het menu van je tv. Dus je zit nergens aan vast.

We wensen je veel kijkplezier!

 

KPN Kadootjes kalender

Benieuwd naar alle kadootjes van KPN? Bekijk dan onze Kadootjes kalender! Hier vind je een overzicht van alle kadootjes die KPN heeft weggegeven.

 

Nieuwsbrief

Wil je geen kadootjes missen? Alles over de kadootjes van KPN en nog véél meer lees je in onze maandelijkse nieuwsbrief. Geen nieuwsbrief ontvangen en benieuwd naar onze acties, tips en kadootjes? Meld je dan snel aan.

 

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte van kadootjes

Ga naar kpn.com/kadootje en selecteer →  'Mis niks' om onze mails te ontvangen, waaronder de nieuwsbrief. 

Ontvang je onverwacht toch geen e-mails van ons? Controleer dan al je privacyinstellingen in  je MijnKPN. Zet via deze pagina ook bij je producten een vinkje, zodat we je persoonlijker mogen benaderen.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Ik ben fan van Scandinavische series. Leuk kado voor de mensen zonder Pluspakket maar die heb ik als ook mobiele klant inbegrepen in het abo sinds ik naar TV+ ben overgegaan. Het grootste kado is dat er ook series en films in het pluspakket zitten. Ik dacht dat dit alleen extra zenders betrof  (😮). Mooie aanleiding om eens een kijkje te nemen bij het Pluspakket.

Reputatie 4
Badge +2

Ik wil die kat uit de KPN reclame als kado 🙂

Reputatie 7
Badge +7

@Alexandra wellicht een kado tip voor de komende maand. De kat uit de KPN reclame 😁

Er zijn liefhebbers voor zoals je leest.

(de eerste aflevering van Top Dog gezien, het lange paasweekend gebruiken om het vervolg te kijken)

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @haydrionrayel en @Roy74 
Helaas is dat geen echte kat maar een mechanische kat.
Maar wel super mooi en realistisch gemaakt.

Reputatie 7
Badge +7

@huistijger natuurlijk gaat KPN niet handelen met echte katten haha

Maar de reactie van @haydrionrayel geeft wel aan dat de kat een sterk reclame icoon is geworden voor een sterk merk. De KPN diensten zijn er voor iedereen, zelfs voor katten 😎

Vraag me overigens nu wel af wie de kado’s bedenkt. Wellicht is een kadootje met een kat in een andere vorm in de hoofdrol wel een idee voor de komende maand.

Reputatie 7
Badge +21

@huistijger natuurlijk gaat KPN niet handelen met echte katten haha

 

Dat zou ook niet verstandig zijn @Roy74 😋😂
 

Reputatie 4
Badge +2

KPN heeft toch wel iets van Goodies ? T-shirt met KPN logo, sjaal ? muts ? pet ? iets ?

en toch wil ik de kat in de vorm van een pluche ...dus

Reputatie 7
Badge +21

Dat hadden ze wel @Roy74 
Zo heb ik een sjaal een muts en handschoenen van de KPN, maar ik geloof dat deze voorraad al op is.
Overigens heb ik deze toentertijd gewonnen met een prijsvraag, maar je kon ze toen ook kopen.
Misschien komt dat wel weer?
Maar de winter is nu over misschien eind van het jaar?

Reputatie 4
Badge +2

Dat hadden ze wel @Roy74 
Zo heb ik een sjaal een muts en handschoenen van de KPN,

Jaloers !!!! Ik wil dat ook

 

Reputatie 7
Badge +7

Ik kom uit een echt KPN nest en heb zelfs nog lineaal en pen met PTT telecommunicatie erop 😍

Jullie zijn wel creatief met kado suggesties maar ik denk niet dat ze pluchen katten gaan uitdelen als kado. Ik zie wel mogelijkheden om merchandise in de KPN shop op te nemen. Die kat doet het prima! 😀

Maar misschien ziet de moderator kans om de kat een rol te laten spelen in een kadootje de komende tijd. Een voucher voor een film met een kat in de hoofdrol of zo.

Reputatie 7
Badge +7

@huistijger natuurlijk gaat KPN niet handelen met echte katten haha

 

Dat zou ook niet verstandig zijn @Roy74 😋😂
 

Core business blijft modems, switches en tv boxen. Nou vooruit een limited edition Superwifi met afbeelding van de KPN kat erop 😁

Reputatie 7
Badge +19

@Alexandra wellicht een kado tip voor de komende maand. De kat uit de KPN reclame 😁

Er zijn liefhebbers voor zoals je leest.

(de eerste aflevering van Top Dog gezien, het lange paasweekend gebruiken om het vervolg te kijken)

@Roy74 Ohh ja, als ik de kans zie om dat te regelen, dan doe ik het meteen! En dan wil ik er zelf ook één, of twee… 😜😻 Groot katliefhebber ook hier, heerlijke beestjes zijn het.

Het volgende Kadootje komt er ook al aan. Helaas niet iets met een kat, maar wel iets lekkers!

Reputatie 7
Badge +7

Iets lekkers…een blik whiskas 😂

Maar iets lekkers, dat is wel een dingetje voor mij want ik kan slecht iets lekkers laten liggen. We gaan het beleven.

Dat hadden ze wel @Roy74 
Zo heb ik een sjaal een muts en handschoenen van de KPN,

Jaloers !!!! Ik wil dat ook

 

Heb er als het goed is nog een aantal KPN handschoenen nieuw in verpakking liggen 😅. Moet binnenkort de zooi opruimen waar deze tussen liggen, als ik ze aantref zal ik je een berichtje doen. 

Reputatie 4
Badge +2

KPN Dank je wel voor de Goodies !!! Ik heb nu mijn eigen KPN Goodies. Ik ben echt blij

 

Reputatie 4
Badge +2

en er zat ook een selfiestick hoe Awesome is dit dan, want die had ik nog niet. Dank je wel KPN much Love 😍

Reputatie 7
Badge +7

KPN Dank je wel voor de Goodies !!! Ik heb nu mijn eigen KPN Goodies. Ik ben echt blij

 

Ik zie in ieder geval de handschoenen liggen. Jij hebt deze maand een extra Kadootje van KPN. Leuk die goodies, ACM approved 😁