Kadootje van KPN

Kadootje van KPN: juli en augustus 2023

  • 3 July 2023
  • 6 reacties
  • 4289 keer bekeken
Kadootje van KPN: juli en augustus 2023
Reputatie 7
Badge +19

Met Kadootje van KPN verrassen we jou het hele jaar door met leuke extra’s. Omdat we blij zijn met trouwe klanten als jij! Er valt deze zomer genoeg te beleven bij ons. Jij maakt namelijk kans op verschillende uitjes om de zomer te vieren! 

 

Dans en zing mee tijdens De Amsterdamse Zomer 

De Amsterdamse Zomer keert dit jaar weer terug. Op vrijdag 7 juli is het een groot muzikaal zomerfeest in het Olympisch Stadion met grootste artiesten van eigen bodem.

 

Een onvergetelijke dag op de KNVB Campus in Zeist  

Speciaal voor voetballiefhebbende meiden van 8-15 jaar (en hun ouders) organiseren we de KPN Leeuwinnen Experience en de KPN Voetbalweek.

 

Feest op Festivals, zoals Solar of Mysteryland 

Zomer betekent ook: festivalseizoen! En samen met Samsung willen we dat met je vieren. Op Solar of Mysteryland kan jij te vinden zijn binnenkort.  

Meedoen met deze winacties?

Meer weten over de acties of meteen meedoen? Alle details lees je in de blog op KPN Beleef.

 

Zender van de Maand:

Zender van de Maand: OUTtv. Bekijk deze zender gratis in augustus op kanaal 42!

 

 

KPN Kadootjes kalender

Benieuwd naar alle kadootjes van KPN? Bekijk dan onze Kadootjes kalender! Hier vind je een overzicht van alle kadootjes die KPN heeft weggegeven.

 

Nieuwsbrief

Wil je geen kadootjes missen? Alles over de kadootjes van KPN en nog véél meer lees je in onze maandelijkse nieuwsbrief. Geen nieuwsbrief ontvangen en benieuwd naar onze acties, tips en kadootjes? Meld je dan snel aan.

 

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte van kadootjes

Ga naar kpn.com/kadootje en selecteer →  'Mis niks' om onze mails te ontvangen, waaronder de nieuwsbrief. 

Ontvang je onverwacht toch geen e-mails van ons? Controleer dan al je privacyinstellingen in  je MijnKPN. Zet via deze pagina ook bij je producten een vinkje, zodat we je persoonlijker mogen benaderen.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Jammer, niks voor mij bij deze keer. Volgende keer weer iets vloeibaars? 😉

Ik wens de jeugd een schitterde en feestelijke zomer! ⛱🌝.

Reputatie 7
Badge +7

Jammer, niks voor mij bij deze keer. Volgende keer weer iets vloeibaars? 😉

Ik wens de jeugd een schitterde en feestelijke zomer! ⛱🌝.

Ik sla deze maand ook over @Berrie_Kaas. Maar voor de liefhebber van festivals en voetballende meiden wellicht wel een leuke geste. Ik moet bekennen dat de koffievoorraad er aardig doorheen gaat omdat de koffie van uitstekende kwaliteit is. Ik pleit voor een herhaling van dit Kadootje. Een ander vloeibaar Kadootje daar is ook mee te leven.

Reputatie 7
Badge +6

Bedankt KPN 😚

Reputatie 7
Badge +24

Dat er na 17 dagen nog maar 2 reacties zijn op dit topic ... beide van mensen die geen gebruik maken van de actie ... dat zegt al genoeg denk ik.

Reputatie 7
Badge +7

Ach @Nick83 het is zomerstop. Niet alles is voor iedereen leuk. De komende maanden gaat het los met de Kadootjes haha.

Reputatie 7
Badge +6

Ach tja, zo is er altijd wel wat. Je kunt het nooit een ieder naar de zin maken. Dus ik zeg nogmaals, bedankt KPN 🤗