Vraag

Kan niet meer inloggen op Spotify Premium account ‘foutcode: auth:2’

  • 13 July 2021
  • 5 reacties
  • 651 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Beste helpdesk,

 

Vandaag kan ik niet meer inloggen (desktop en tablet) bij mijn Spotify Premium. (gisteren nog wel, gebruik hem dagelijks).

Hij geeft de ‘foutcode: auth:2’, erg vreemd namelijk omdat mijn ‘gebruikersnaam’ en ‘wachtwoord’ opgeslagen is in mijn passwordmanager (lastpass premium).

Wachtwoord herstellen lukt ook niet als ik het verzoek doe via ‘mijn gebruikersnaam’ en ook niet mijn ‘e-mailadres’.

 

Kunt u mij zo helpen dit op te lossen?

 

Met vriendelijk groet,

Cor


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @shorty 
Heb je misschien je abonnement aangepast?
Daardoor zou je spotify kunnen verliezen.
Zo niet dan kan webcare voor je nakijken wat er aan de hand is.

Vul je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier  wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan weten ze wie je bent.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken

Reputatie 1
Badge

Beste huistijger,

 

Alle deze gegevens staan vermeld in mijn profiel, waarmee de klantenservice ‘aan de slag’ kunnen.

En ook heb ik mijn abonnement niet aangepast.

Dank voor je reactie.

 

Groet

Cor

Reputatie 7
Badge +21

Een KPNmedewerker zal dit topic overnemen en je helpen, het kan even duren, want het is druk.
Een beller is vaak sneller 0800 0402

Reputatie 1
Badge

Beste helpdesk,

 

Het probleem is inmiddels verholpen! Telefonisch contact opgenomen met 0800-0402 en zij konden mij niet verder helpen, dan mij te verwijzen naar ‘Spotify’ zelf (erg vreemd trouwens).

Wel heel omslachtig om met hem contact te zoeken, je moet met je ‘username’ en ‘wachtwoord’ inloggen (wat niet meer mogelijk was), om het contactformulier in te vullen en te versturen.

Na een omslachtige weg, is het me toch gelukt via een andere ingang contact met hem op te nemen. Zij hebben het inmiddels opgelost.

Dus dit incident kan gecanceld worden.

 

Met vriendelijke groet,

Cor

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor de terugkoppeling @shorty, fijn dat je het met Spotify hebt kunnen oplossen!

Soms zit je even tussen het wal en schip met dit soort issues. Vanuit KPN kunnen wij namelijk eigenlijk alleen iets zeggen over de betalingen en licenties.
Alle zaken over accounts, inloggegevens en afspeellijsten en dergelijke moet je voor bij Spotify zelf zijn. Die hebben wij namelijk niet inzichtelijk.