Beantwoord

KPN Pay account komt weer niet in aanmerking voor Google Play

  • 26 April 2024
  • 2 reacties
  • 15 keer bekeken

Hallo, paar dagen terug heb ik contact gehad met de klantenservice van KPN om de blokkade er af te halen. Echter 4 uur later werd mijn betaling afgewezen, omdat mijn KPN account niet in aanmerking komt voor betalingen via Google Play. 

Ik kreeg de volgende SMS om 13:59, +/-4 uur nadat ik contact heb gehad met KPN om dit aan te zetten. (En de zelfde SMS ontving)

"Beste klant, de vermelding van je mobiele nummer of je instellingen voor online aankopen is op jouw verzoek gewijzigd. Kijk op kpn.com/service voor meer informatie. Groet, KPN"

Terwijl ik dit niet gedaan heb en er juist gebruik van wil maken. 

Is het mogelijk dat dit via het forum ook mogelijk is om een verzoek te doen om dit weer aan te zetten? 

Mvg

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 29 April 2024, 14:13

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi @Ezbanz . Welkom op het forum.

Het korte antwoord is: neen

Het forum is voornamelijk een plek waar klanten en geïnteresseerden elkaar helpen. Wij voeren geen individuele handelingen (meer) uit voor klanten. Dat heeft ook te maken met het feit dat bij de meeste handelingen verificatie nodig is. Mijn advies is om nogmaals te bellen. Of misschien via de anders social media (facebook, x )

Oké, top! Danku. Fijne week gewenst!

Hoi @Ezbanz . Welkom op het forum.

Het korte antwoord is: neen

Het forum is voornamelijk een plek waar klanten en geïnteresseerden elkaar helpen. Wij voeren geen individuele handelingen (meer) uit voor klanten. Dat heeft ook te maken met het feit dat bij de meeste handelingen verificatie nodig is. Mijn advies is om nogmaals te bellen. Of misschien via de anders social media (facebook, x )

 

Reageer