Beantwoord

Melding Windows explorer intergratie niet geactiveerd bij KPN Cloud

  • 21 September 2023
  • 10 reacties
  • 82 keer bekeken

Ik krijg sinds kort ook deze melding, maar krijg de boel niet geactiveerd. Het schermpje “Basisinstellingen” kan ik wel vinden, maar het schermpje “Voorkeuren” niet. Waar staat dit?

Tot voor kort werden bestanden vanaf mijn PC automatisch naar de “Cloud” (KPN noemt dat in Webmail overigens “Drive” om het makkelijk te houden) gesynchroniseerd. Dan zag je groene vinkjes bij die bestanden. Nu moet dat handmatig uploaden en dan synchroniseren ze wel met mijn iPhone.

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

icon

Beste antwoord door GeSp 27 September 2023, 23:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Hoi @telecom-client . Daar weet ik zo niet het antwoord op. Ik krijg zelden vragen over deze functies.

Heb je een screenshot voor me? Dat maakt het misschien wat inzichtelijker voor mij. 

Ik had dit bericht geschreven als vervolg op eerdere (dezelfde) vragen en daar waren de screenshots bij. Kennelijk verdwijnen die spontaan, want ik zie een opmerking in je bericht: “Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt”. Kun je daar even naar terug gaan? Dan heb je alle info.

Overigens heeft automatische synchronisatie tussen mijn PC en Drive gewerkt, maar dat was opeens afgelopen, mogelijk na een Windows update.

Ik had dit bericht geschreven als vervolg op eerdere (dezelfde) vragen en daar waren de screenshots bij. Kennelijk verdwijnen die spontaan, want ik zie een opmerking in je bericht: “Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt”. Kun je daar even naar terug gaan? Dan heb je alle info.

Bedoel je deze:

 

Nee deze,

 

Dit zijn dus de meldingen waar het over gaat.

  1. De melding dat Windows Explorer-integratie niet is geactiveerd.
  2. Het scherm basisinstellingen dat je via Drive kunt openen.
  3.  Het voorkeurscherm, wat ik dus niet kan vinden, maar lijkt essentieel en van KPN afkomstig.

Misschien lukt het nu antwoord te geven?

 

 

 

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @telecom-client 

 

Het voorkeuren scherm kan je benaderen door op de Windows taakbalk met de rechtermuisknop te klikken op het KPN Cloud icoontje (eventueel eerst klikken op het het ^ tekentje), daar kan je dan kiezen voor Voorkeuren.

 

 

Ja, gelukt ! Dank voor de ondersteuning.