Beantwoord

Naam en e-mail bij KPN gekoppeld Spotify abonnement wijzigen

  • 8 February 2023
  • 3 reacties
  • 74 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie

Ik heb Spotify premium gekoppeld aan KPN all-in-1. Ik wil graag de profielnaam en emailadres van Spotify wijzigen, maar dat kan niet vanuit de spotify app. In de KPN site is het ook niet te vinden.

Hoe kan ik dit wijzigen?

grt. Marga

icon

Beste antwoord door Jan van KPN 13 February 2023, 15:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @MdD en welkom hier op ons forum :)

Het mailadres kun je naar mijn weten relatief eenvoudig aanpassen en daar kun je deze link voor gebruiken. 

Volgens mij is het niet mogelijk om de gebruikersnaam aan te passen maar als ik Google om raad vraag, kom ik deze link tegen waarin wordt uitgelegd hoe je je gebruikersnaam aan kunt passen. Geen idee of dat ook echt werkt dus ik ben heel benieuwd naar je bevindingen! 

Beste @JanZ_ Dank voor je antwoord. Ik heb mijn gebruikersnaam kunnen aanpassen hoera.

Bij mijn emailadres krijg ik de melding dat er al een account bestaat voor dit emailadres. Maar ik weet niet welk account dat is. En ik heb volgens mij maar één account. 

 

Weet jij hoe ik dat kan vinden/weghalen?

grt. Marga

Reputatie 7
Badge +12

Beste @JanZ_ Dank voor je antwoord. Ik heb mijn gebruikersnaam kunnen aanpassen hoera.

Bij mijn emailadres krijg ik de melding dat er al een account bestaat voor dit emailadres. Maar ik weet niet welk account dat is. En ik heb volgens mij maar één account. 

 

Weet jij hoe ik dat kan vinden/weghalen?

grt. Marga

Fijn dat het is gelukt om de gebruikersnaam aan te passen @MdD :)
Helaas kan ik niet zien aan welk account bepaalde mailadressen zijn gekoppeld! Dit zou je even na moeten vragen bij Spotify, zij kunnen dit voor je checken!