Vraag

Neem geen kpn. Afspraken niet nakomen

  • 5 March 2020
  • 14 reacties
  • 230 keer bekeken

Badge

Klaarblijkelijk kan je met KPN geen afspraken maken er zou een nieuw modem geleverd worden kpn stuurt een bevestiging via de sms voor donderdag zo als afgesproken donderdag ontvang ik van Reviva een bericht of ik een afspraak wil maken. Ik bellen maar op geen enkel nummer is dit bedrijf te bereiken dan maar een mail ik de reactie op mijn mail werd aangegeven dat zij zelf afspraken maken en niet kpn ( vreemd kpn is opdrachtgever ) ze willen vrijdag komen maar daar moet ik een halve dag voor vrij nemen.

Ik KPN weer bellen het antwoord was zij konden hier niets aan doen ik moest het maar bij de buren laten afleveren, wat een verschrikkelijk slecht bedrijf bij alles wat je afspreekt met KPN komt niets van terecht, ze komen niet of te laat of de spullen zijn er niet enz enz

mijn advies voor ieder die een provider zoekt neem geen KPN

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

 


14 reacties

Veel klachten over Reviva de laatste tijd. Misschien wordt het tijd dat KPN eens een hartig woordje gaat spreken met Reviva.

Hoi @Imacpro en anderen
 

mijn advies voor ieder die een provider zoekt neem geen KPN

 

 

Gelukkig heb ik al een tijdje KPN.

Overal op internet is wel wat te vinden over providers die niet zouden deugen, of waar mensen tegen zaken aanlopen die echt niet fijn zijn.
Zo heb ik slechte ervaringen met Ziggo, daarom verhuist naar KPN.

Maar om nu te zeggen dat Ziggo alles fout deed, nee dat kan ik niet schrijven.

En met mijn bezorgingen van KPN zoals daar zijn telefoons ,modems en andere apparatuur is nog nooit iets misgegaan.
Voor mij is het een prima provider die goed bij mij past en dat bied waar ik graag gebruik van wil maken.

Mijn advies neem KPN een prima provider die altijd een passende oplossing heeft voor jou wensen.

Ook op het forum prima ervaringen met moderatoren die je bij staan op een goede manier en altijd met je willen meedenken.
En niet te vergeten de mensen die ook cliënten zijn, en ook hun tijd kosteloos ten diensten stellen om ander vooruit te helpen.

Nee hoor niks mis met KPN.
Zo dat mag ook geschreven worden.

Reputatie 6
Badge +7

Inderdaad gewoon een goed gerenomeerd bedrijf wat afspraken netjes nakomt en fouten netjes hersteld.

 

Gewoon aan te raden in elk geval.

Badge

Hoi @Imacpro en anderen
 

mijn advies voor ieder die een provider zoekt neem geen KPN

 

 

Gelukkig heb ik al een tijdje KPN.

Overal op internet is wel wat te vinden over providers die niet zouden deugen, of waar mensen tegen zaken aanlopen die echt niet fijn zijn.
Zo heb ik slechte ervaringen met Ziggo, daarom verhuist naar KPN.

Maar om nu te zeggen dat Ziggo alles fout deed, nee dat kan ik niet schrijven.

En met mijn bezorgingen van KPN zoals daar zijn telefoons ,modems en andere apparatuur is nog nooit iets misgegaan.
Voor mij is het een prima provider die goed bij mij past en dat bied waar ik graag gebruik van wil maken.

Mijn advies neem KPN een prima provider die altijd een passende oplossing heeft voor jou wensen.

Ook op het forum prima ervaringen met moderatoren die je bij staan op een goede manier en altijd met je willen meedenken.
En niet te vergeten de mensen die ook cliënten zijn, en ook hun tijd kosteloos ten diensten stellen om ander vooruit te helpen.

Nee hoor niks mis met KPN.
Zo dat mag ook geschreven worden.

Er zit een verschil in een Forum en zijn medewerkers en een onderneming als kpn en als in dit geval de de onderneming steken laat vallen zouden ze hun verantwoording moeten en daar zit nu net het probleem 

Badge

Inderdaad gewoon een goed gerenomeerd bedrijf wat afspraken netjes nakomt en fouten netjes hersteld.

 

Gewoon aan te raden in elk geval.

Als zij afspraken netjes na kwamen en fouten netjes zouden oplossen was ik hier nu niet aan het schrijven

Badge

Veel klachten over Reviva de laatste tijd. Misschien wordt het tijd dat KPN eens een hartig woordje gaat spreken met Reviva.

dat hartige woordje had ik ook wel verwacht maar kpn heeft mij als klant in mijn hemt laten staan

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Imacpro Goed dat je je verhaal doet, hier op het KPN Forum. Nu zie ik dat je in dit topic ook al het één en ander hebt verteld en dat collega @Lisa al een reactie heeft geschreven. Om het overzicht te bewaken stel ik voor dat jullie het gesprek in dat topic voortzetten. 

Badge

Hallo @Imacpro Goed dat je je verhaal doet, hier op het KPN Forum. Nu zie ik dat je in dit topic ook al het één en ander hebt verteld en dat collega @Lisa al een reactie heeft geschreven. Om het overzicht te bewaken stel ik voor dat jullie het gesprek in dat topic voortzetten. 

voorlopig is er geen reactie meer geweest en zit nog steeds met het oude modem en reviva weigerde het mee retour te nemen en nu liegen ze door te zeggen dat het niet klaar stond, word dus gewoon voor leugenaar neer gezet.bel ik kpn dan krijg is als antwoord wij kunnen hier niets aan doen dit word afgehandeld door een partner, maar ik mag wel iedere maand €73,- aftikken.

WAT EEN VERSCHRIKKELIJKE SLECHT SERVICE EN IEDEREEN WIJST NAAR ELKAAR MAAR LOST NIETS OP

Badge +19

Heb je nou wel of geen nieuw modem ontvangen? Dat is een beetje onduidelijk.

reviva weigerde het mee retour te nemen en nu liegen ze door te zeggen dat het niet klaar stond, word dus gewoon voor leugenaar neer gezet.

Conclusie: Reviva is dus echt een Kwalitatief Uitermate Teleurstellend bedrijf.

Badge

Het modem is eindelijk afgeleverd kpn heeft aangegeven het modem en aanverwanten bij elkaar neer te leggen zo dat deze direct mee retour genomen kan worden. 

De koerier kwam en weigerde het oude modem mee te nemen. Ik moest het maar weg gooien het was toch stuk, ik heb daar melding van gemaakt bij reviva zij hebben navraag gedaan de koerier heeft gezegd er lag niets klaar ik had gelogen, einde discussie ik moet het nu maar zelf oplossen. 

Het vreemde is dat ik direct na vertrek melding heb gemaakt van het voorval, ik vind het zeer bijzonder dagen laten ze je wachten de eerste afspraak komen ze niet opdagen de tweede nemen ze de spullen niet mee ik ik ben dan de boosdoener maar mag wel euro 73,- in de maand af tikken en de doos met defecte spullen staat nog in de meterkast.   

Badge +19

Lekker in de meterkast laten staan en als je een keer bij de vuilstort ben lever je em daar in. Opgelost!

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Imacpro Ik vind het in de eerste plaats heel jammer dat je deze ervaring hebt gehad: er kan best ergens onduidelijkheid over ontstaan, maar de suggestie dat je ergens over 'liegt’ hoort uiteraard niet. De praktische kant: Lisa gaf in haar bericht ook aan dat je de defecte box naar gratis naar ons retour kunt sturen. Heb je dat bericht gezien?   

Badge

Even los of het weg gebracht kan worden of niet, alle gaan voorbij dat ik al twee maal een halve dag thuis ben geweest de tweede maal komt de koerier ruim buiten de afgesproken tijd en zadelt mij op met iets waar hij voor gecontracteerd is. 

En dan dan zou ik niet zo moeilijk moeten doen gewoon even wegbrengen naar een post.nl punt in mijn rolstoel, echt de omgekeerde wereld

het is techniek van kpn zij zijn hier verantwoordelijk voor, we moeten voor monteur spelen transporteur zijn en €73,- in de maand aftikken. 

Ik zeg niet dat het elders beter is maar zeker goedkoper, ik heb in alle gesprekken niet een keer gehoord dat reviva hier op aangesproken zal worden maar wel wat ik allemaal zou en had kunnen doen. 

 

Reageer