Beantwoord

Netflix blijft na opzeggen terugkomen op factuur

  • 30 July 2022
  • 4 reacties
  • 188 keer bekeken

Ik heb 3 keer in 1 maand met KPN gebeld om Netflix op te zeggen. Elke keer werd ik geholpen:
1. Het stopzetten van het Netflix abonnement zou het met de nieuwe KPN factuur geregeld zijn
2. Het Netflix abonnement zou bij hen stopgezet worden en ik heb bij Netflix zelf op te zeggen. Omdat de factuur net was afgeschreven zou de eerste collega verzocht worden mij terug te bellen voor het regelen van de teruggave van teveel betaalde abonnement. Niet gehoord.
3. Ik heb bij Netflix op te zeggen, maar kan geen geld terug krijgen omdat het al geind is door KPN.
Nu heb ik net bij Netflix stopgezet (ingang per 9 augustus) en heb wel betaald vanaf 25 juli. Dus betaald voor een halve maand! ☹️😠 Kan er echt niets met teruggave gedaan worden? Ik vind dit klantonvriendelijk. 

Mijn irritatie heb ik geuit, maar vraag me echt af of hier wat mee wordt gedaan. Kunnen ze de medewerkers niet eenduidig instrueren? 

Alvast dank

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 3 August 2022, 18:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

@Delivurs , mocht je opnieuw Netflix willen, doe dat dan direct via https://www.netflix.com/nl/. Werkt veel directer en soepeler, aan- en afmelden doe je zelf, niet KPN. Heeft één nadeel, je krijgt er een extra factuur/afschrijving bij. Je krijgt direct bericht wanneer een betaling ingaat dan wel stopt, het klopt bij mij altijd. 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Delivurs! Je kan Netflix via onze factuur betalen. Maar bij het opzeggen moet dit via Netflix zelf. Wat ik wel kwalijk vind is dat ik uit je topic lees dat dit je niet is aangeboden. Klopt dit?

Kan je ook je profiel invullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Dan ga ik voor je controleren of ik de juiste mensen kan bereiken om herhaling te voorkomen. 

Hallo Bram, dank je wel voor jouw reactie. Middels pb zal ik het verhaal wat verduidelijken. Het is fijn als een ander mijn ervaring niet gaat overkomen. 

Ik ben blij dat dankzij Bram alles netjes is afgehandeld. Enorm bedankt voor je service!