Beantwoord

Netflix via KPN activeren lukt niet

  • 2 February 2024
  • 3 reacties
  • 115 keer bekeken

Ik heb net Netflix via kpn afgesloten nou wil ik die activeren maar op de activatiepagina staat dat ik geen abonnement via kpn van netflix heb,hoe kan dat?

icon

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem 4 February 2024, 18:53

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Naomi Schuerman 

Welkom op het forum van KPN.

Als je Netflix hebt toegevoegd bij je KPN Thuis abonnement via Mijn KPN, dan krijg je daar een bevestigingsmail over in je mailbox.
Daarin staat ook een link waarmee je Netflix kunt activeren met jouw KPN ID, en vervolgens kun je hem koppelen aan jouw Netflix account.

Heb je deze bevestigingsmail ook ontvangen?
En staat Netflix inmiddels in het rijtje van producten die je afneemt, binnen Mijn KPN?

Heb je geen bevestigingsmail ontvangen, en staat Netflix niet in het rijtje van actieve producten, dan is er iets fout gegaan bij het bestellen en toevoegen van Netflix.
Probeer het in dat geval nog een keer.

Je kunt het activeren van Netflix, ook nog proberen via de volgende pagina: Netflix activeren

Laat even weten of het je is gelukt!

Beste,

 

Ik heb mijn abonnement verlengd afgelopen week met internet en tv,maar die gaat pas in op 14 februari,misschien ligt het daar aan of zou je met het afsluiten van de verlenging netflix gelijk kunnen gebruiken?

 

met vriendelijke groet,

 

Naomi Schuerman

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Naomi Schuerman 

Hartelijk dank voor je reactie terug.

Als het om een verlening gaat, die pas in gaat op 14 februari 2024, dan kan je pas vanaf die datum Netflix activeren, aangezien de verlenging nog niet is ingegaan.

Goed dat je in je reactie hebt vermeld, dat het om een verlening gaat van je abonnement.
Als het goed is, kun je dus vanaf 14 februari gewoon Netflix gaan activeren.

Vriendelijk groet,
Michel

Reageer