Vraag

Netflix via KPN Thuis activeren lukt niet

  • 20 March 2024
  • 5 reacties
  • 43 keer bekeken

Hi team,

Ik kan mijn nieuwe Netflix abonnement dat ik via KPN Thuis heb besteld niet activeren, ik kom steeds terecht op de pagina met de volgende vermelding:

 

Netflix Accountpagina

Netflix bij KPN Internet (klantnummer *******36)

Ben je je Netflix inloggegevens vergeten? Bekijk welk e-mailadres je hebt gekoppeld aan je Netflix account.

Netflix bij KPN Mobiel (telefoonnummer 06******200)

 

  • Activeer Netflix via je mobiele internetverbinding (3G/4G/5G).
  • Zorg dus dat je niet verbonden bent met wifi.
  • Gebruik je een mobiele VPN-verbinding? Zet die dan tijdelijk uit om Netflix te activeren.
  • Heb je een Apple toestel? Zorg dan dat de instelling ‘Privédoorgifte (bèta)’ uitstaat. Controleer dit makkelijk via instellingen > [je naam] > iCloud > Privédoorgifte (bèta).

 

Hulp nodig?

Veelgestelde vragen over Netflix

Klantenservice

 

Ik zie in het forum dat heel veel klanten ditzelfde probleem ervaren. Hoe lossen we dit op?

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @JadeZoe, ik denk graag mee. 

Zie je in Mijn KPN wel dat Netflix aanstaat? Zo ja, activeer dan Netflix

Lukt dit nog steeds niet? Laat het me weten hier. 

Hi @Alex van KPN Dank voor je bericht.

Ik zie niet in Mijn KPN Netflix staan, gewoon Thuis en en Mobiel maar het staat wel op de factuur, deze is dus ook alt betaald met een Netflix abonnement.

Overigens staat er in de factuur ook iets vreemds wat ik niet goed begrijp: Netflix Premium voor de hele maand, maar dan Netflix Basic en Premium voor een paar dagen en weer Netflix Basis voor een weekje. 

 


TV, Internet & Bellen
Abonnement
Periode 20 mrt t/m 19 apr
Internet en Interactieve TV 54,90
CombiVoordeel 5 euro -5,00
Korting Internet en Interactieve TV -4,00
Netflix Premium 1 15,99
Periode 16 mrt t/m 19 mrt
Netflix Basic 1 -1,10
Netflix Premium 1 2,21
Periode 08 mrt t/m 19 mrt
Netflix Basic 1 3,31
66,30
Gratis producten
Abonnement
Periode 20 mrt t/m 19 apr
HD tv-ontvanger -
0,00
Totaal incl. btw 66,30

Reputatie 7
Badge +24

@JadeZoe, ik zie Netlix wel op je factuur. 

Heb je al met ons gebeld? Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.

Dag @Alex van KPN nee nog niet omdat ik nergens een telefoonnummer kon vinden voor de klantenservice. Ik zal maandagochtend bellen. Dankjewel.

Reageer