Beantwoord

News Server Xs4All

  • 26 November 2020
  • 7 reacties
  • 1321 keer bekeken

KPN gaat xs4all integreren in het eigen netwerk, nu ben ik fervent gebruiker van de news server newszilla.xs4all.nl

Gaat deze server worden omgezet naar newszilla.kpn.nl(com?) of gaat de content worden overgezet ?

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Piet van der Vooren 26 November 2020, 13:48

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

@PappyVinny De technische integratie van XS4ALL in de KPN-systemen zal pas in de loop van 2021 plaatsvinden. Tot die tijd verandert er niets. De verwachting is dat de huidige XS4ALL-platformen, waaronder de newsserver, gewoon beschikbaar blijven, ook na de integratie.

Piet.

Piet,

Dank voor jou antwoord, jij geeft aan een verwachting…

Staat deze verwachting ergens ?

Grt’n.

PappyVinny.

Reputatie 7
Badge +24

Piet,

Dank voor jou antwoord, jij geeft aan een verwachting…

Staat deze verwachting ergens ?

Grt’n.

PappyVinny.

Nee, denk het niet. Maar maakt dat wat uit? Moet u dat nu al weten? KPN heeft ook een nieuwsserver. En het zou me niet zoveel verbazen als dat achter de schermen gewoon dezelfde is. En als dat nu nog niet zo is, dan kun je er vanuit gaan dat da later wel gaat gebeuren.

Vraag dit vooral omdat het schijnt dat de news server van KPN niet zo goed gevuld is.

Reputatie 7
Badge +24

Als daar verschil in zit: je kunt zelf wel beredeneren dat da in de toekomst hetzelfde zal worden. KPN gaat er geen 2 verschillende systemen op na houden natuurlijk.

Nick, zelf kan ik dit niet beredeneren omdat de newsserver van xs4all altijd in beta fase staat.

M.a.w. ondersteuning wordt er niet op geboden.

Het is : as is.

Bovendien wordt de inhoud en de niet downtime als 1 van de betere beschouwd.

Dus als alles wordt overgenomen is dat alleen maar goed, maar waar staat dat ?

Reputatie 7
Badge +24

Dat staat nergens. En bij KPN is het precies hetzelfde hoor, daar krijg je ook geen ondersteuning.

Reageer