Beantwoord

NPO start en Spotify

  • 5 August 2019
  • 3 reacties
  • 144 keer bekeken

Deze week had ik storing die door KPN monteur werd opgelost door vervangen van Experia box V10. Alles werkt prima en dacht geen problemen meer te hebben.
Nu blijkt dat alle apps goed werken (Netflix, YouTube, enz.). Allen de apps NPO-start en Spottify doen niets. Allen een zwart beeld met helemaal niets daarop.
Verschillende keren de apps verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, echter geen resultaat.
Iemand een idee?,

Op mijn PC doen beide apps het wel.
icon

Beste antwoord door Susan_ 6 August 2019, 16:57

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Planton, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik ben er nog niet helemaal uit of je het hebt over de apps op de televisie of op je mobiele telefoon.

Als het niet goed werkt op je tv-ontvanger (televisie) dan raad ik aan om die tv-ontvanger even uit te schakelen, los te koppelen en opnieuw aan te zetten. Werkt dit niet, kan je nog een reset van de tv-ontvanger proberen.

Als het niet goed werkt op je mobiele telefoon wordt het iets lastiger.. Heb je hem dan al een keer volledig opnieuw opgestart? En welke versies heb je van beide apps?

Ik hoor het graag!
Dank voor je antwoord. Het was ook het goede antwoord, want ik had ondertussen ook alles uitgezet, alle kabels losgemaakt en terug gestopt en overnieuw gestart.
Beide apps ( van de TV) werken weer.
Uiteraard tocht bedankt voor het meedenken.
Reputatie 7
Badge +21
@Planton helemaal top, goed om te horen dat alles weer werkt! 😉 Veel plezier ermee!

Reageer