Vraag

Op 2 maart is zomaar door KPN een Xbox abonnement afgesloten

  • 11 March 2024
  • 6 reacties
  • 82 keer bekeken

kpn heeft op 2 maart 2022 nav een marketing actie uit zichzelf een xbox abonnement afgesloten


6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Als je er met KPN niet uit komt, wat het geval is zoals ik lees kun je het beste een klacht indienen bij het ACM of een kortgeding aanspannen. Hier op het forum gaan ze niks voor je kunnen betekenen, dit is een klant helpt klant forum.

Dank je voor de tip, ben inmiddels ten einde raad, loop tegen muren op mij kpn

Reputatie 7
Badge +9

Dank je voor de tip, ben inmiddels ten einde raad, loop tegen muren op mij kpn

Ja vervelende situatie, er zijn wel KPN medewerkers op het forum hier maar ik geloof niet dat hun je hiermee kunnen helpen. Ze kunnen meer op technisch gebied dingen regelen of begeleiden, wellicht kunnen ze een melding doen voor je maar uiteindelijk komt dat op het zelfde bureau terecht waar je eerste eigen klacht ook terecht is gekomen.

Badge +19

U kunt natuurlijk boos zijn op kpn maar u moet vooral boos zijn op uzelf. U dient fakturen en bankafschriften te controleren om zo dit soort dingen te voorkomen.  Ongelofelijk dat u dit 2.5 jaar heeft laten gebeuren. 

Reputatie 7
Badge +24

Ik lees elders dat het 14 euro in een maand is. Dat is toch wel een substantieel bedrag. Als je dat plots meer gaat betalen per maand, dan zou je dat ook zonder de facturen te bekijken wel op moeten vallen. Dat is iets meer dan een inflatiecorrectie.

Hoi @Monique_1980 . Ik begrijp dat er zonder jouw medeweten een abonnement op xbox is afgesloten? In dat geval is het raadzaam om 0800 0402 te bellen en dit er af te laten halen. Op het forum kan ik je hierbij niet helpen, helaas. 

Reageer